“The Last of Us Part II” در چندین فصل اقتباس شده است

مزین: می‌دانم سکانس‌هایی وجود دارد که مردم از دیدن آن‌ها بسیار هیجان‌زده بودند که در نمایش نبود. یکی از مواردی که زیاد بالا می رفت زیرزمین هتل بود.

ترسناک ترین قسمت بازی!

اکنون که کل فصل منتشر شده است، آیا قسمت‌هایی از بازی وجود دارد که تقریباً وارد نمایش شده باشد، اما برش مناسبی نداشته باشد؟ یا نیل، آیا بخشی از بازی وجود دارد که برای آن جنگیدی و تصمیم گرفتی آن را تطبیق ندهی؟

مزین: شما اشاره می کنید جان ویک و این نکته جالبی است زیرا جان ویک در دنیایی کمی پرشور زندگی می کند. با این کار، ما سعی می کنیم کمی زمینگیرتر باشیم. اما وقتی به پایان می رسیم، لحظه جان ویک را به او می دهیم. تنها چیزی که به او قدرت حالت خدا را می دهد تا تیر نخورد و به بقیه شلیک کند نجات الی است. چون اینجاست که می‌خواهیم جوئل مغلوب را ببینیم و می‌فهمیم که او از این عشقی که زیبا و در عین حال تیره است تغذیه می‌شود.



منبع

دراکمن: ما صحبت های زیادی داشتیم. با خودداری از مقدار معینی از خشونت، ما واقعاً در صورت وقوع آن را برجسته خواهیم کرد. وقتی الی به کسی شلیک می‌کند و می‌کشد، یا او را به شدت مجروح می‌کند و جوئل مجبور می‌شود او را بکشد، تأثیر بسیار بیشتری دارد. وقتی زمان آن است که جوئل به این مناسبت برسد و به ما نشان دهد که از چه چیزی ساخته شده است تا الی را نجات دهیم، ما از آن ابایی نداریم. ما آن را با تمام وحشت و هیبتش نشان می دهیم.

در فینال، ما تحت تاثیر این قرار گرفتیم که چگونه داد و بیداد جوئل بسیار بیشتر از آن در بازی احساس می شود، زیرا درگیری بسیار کمتری در طول قسمت ها وجود دارد. انگار جوئل تقریباً تبدیل شده بود جان ویک برای یک لحظه این عمدی بود؟

مزین: یعنی یک وحشتناک توالی. اما ساخت سکانس‌های انفرادی مانند آن سخت‌تر است، جایی که یک شخصیت به تنهایی است و فقط در مورد اکشن و اتمسفر است. آنچه در رسانه غیرفعال می‌یابیم این است که آن سکانس‌های اکشن به بهترین وجه توسط ما که از طریق واکنش‌ها و تعاملات شخصیت‌ها تماشا می‌کنیم، درک می‌شوند. بنابراین اپیزودی که نیل کارگردانی کرد، جایی که تس، جوئل و الی در موزه هستند و کلیک کنندگان می آیند. بسیاری از آن به این است که آنها به یکدیگر نگاه می کنند. و اینجاست که جادوی شخصیت اتفاق می افتد.

دراکمن: یکی از سکانس های مورد علاقه من در بازی زمانی است که جوئل روی میلگرد می افتد. و شما در نقش جوئل و الی بازی می کنید که شما را هدایت می کنند و از شما محافظت می کنند. اگر دقیقاً همین کار را می کردیم، نمایش آسیب می دید. افتادن جوئل روی میلگرد برای نمایشی که می سازیم کمتر واقع بینانه است. بنابراین برای همه چیزهایی که تا آن زمان تنظیم کرده ایم، از برخی واقعیت ها چشم پوشی می کنیم. الی مجبور است شما را رهبری کند و تعداد زیادی از مردم را بکشد، کشتن دیوید و جیمز را از او دور می کند [in Episode 8]. سوال همیشه این است که “کمترین کاری که باید انجام دهیم تا این نسخه از داستان را بیان کنیم چیست؟”


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: