یکی از آن کت و شلوارها با رنگ قهوه ای سرد و دیگری با شورت با چرم مشکی براق بیرون آمد. پاککنندههای کام، واقعاً، برای اینکه شلوارهای قرمز آتشین و تاپهای صاف و براقی که در بقیه قسمتهای مجموعه دیده میشوند، بسیار داغتر شوند. دیویس پس از نمایش گفت: “هنگام پیوستن به فراگامو، قرمز فراگامو بسیار آرام و بسیار تیره بود.” و من احساس میکردم انرژی جدیدی که میخواستم به ارمغان بیاورم باعث میشود آن را سرزندهتر کند… بنابراین ما این بیانیه را دادیم که این Ferragamo جدید است، این رنگ جدید برای برند است. این یک حرکت نام تجاری هوشمندانه است که امیدواریم با همان قدرت “Bottega Green” و صورتی آدامسی داغ والنتینو برخورد کند. قابلتوجه، نام تجاری آشکار کمی روی لباسها یا لوازم جانبی دیده میشد، و نمیتوان از یک لوفر مرتبط با گانسینی صحبت کرد. یک تاکسیدو مشکی بدون یقه با روسری ابریشمی ظریف که از پشت فرو رفته است – دیویس گفت: «من واقعاً میخواستم این متقاطع بین لباسهای مردانه و زنانه را داشته باشم، با ساخت و سازها بازی کنم و از پارچههای زنانهتر برای خیاطی مردانه استفاده کنم. واضح تر اینکه این فراگامو وکیل شما نیست.