“P-Valley” نمایش تابستان است. چرا آن را تماشا نمی کنید؟

مانند بسیاری از عناصر نمایش، از جمله گویش منطقه ای منحصر به فرد از میان شخصیت‌ها، چوکالیسا اشاره‌ای به درک ذاتی هال از فرهنگ سیاه‌پوستان جنوبی است. هال که اهل ممفیس است، توضیح داد از طریق توییتر که “اگر ممفیس، تونیکا و جکسون بچه دار می شدند، آن چوکالیسا بود.” غیر جنوبی ها ممکن است هیچ ایده ای نداشته باشند که این به چه معناست، اما این بخشی از جادوی آن است پی دره; این سریال دریچه ای به فرهنگ سیاهان جنوبی ارائه می دهد که در رسانه های جریان اصلی وجود ندارد. از استفاده از ایوان جلو به‌عنوان مکان اجتماع، تا سر زدن به مکان‌های واقعی مانند پروژه مسکن دهکده هارت، تا تأثیر همیشه کنونی کلیسای سیاه، پی دره یک پرتره معتبر از زندگی سیاهپوستان جنوبی است. فصل دوم شامل یک خط داستانی با محوریت است سنت های هودو در جنوب: بادیگارد پینک، دایموند (تایلر لپلی) نیز یک کارمند ریشه‌ای است و پس از یک عصر پر هرج و مرج که در فصل 1 به پایان رسید، وارد عمل می‌شود تا انرژی منفی را از باشگاه حذف کند. با اشاره به (در یکی از جلسات توئیت مستقیم او که با پخش اصلی هر قسمت همراه است، یکشنبه شب ها ساعت 8 شب به وقت شرقی)، معنویت دیاسپوریک آفریقایی بخش بزرگی از زندگی روزمره در جنوب است.

ریشه در جهانی دارد که در بسیاری از شهرهای کوچک در سراسر کشور وجود دارد، پی دره یک درام پرحاشیه و لایه لایه است. پسر عموی به باشگاه بازیکنان با تصاویر درخشان از هاستلرها یا زولا، و داستان سرایی جنوبی مانند آنچه شما در آن پیدا می کنید ملکه شکر. Showrunner و خالق Katori Hall دارد شرح داده شده نمایش او (که به پایان فصل دوم خود نزدیک می شود) به عنوان تلاشی برای اجازه دادن به بینندگان برای همدردی با افرادی که از لحاظ تاریخی به حاشیه رانده شده اند. هال زندگی استریپرها را نه از چشم مشتریان پرداخت کننده پینک، بلکه از طریق نگاه زن سیاهپوست به نمایش می گذارد و شخصیت های سه بعدی را با زندگی کامل و جاه طلبی های خاص و پیچیده ای خلق می کند که سوالاتی در مورد اخلاق، آسیب پذیری، قدرت و رضایت را مطرح می کند. رقصندگان اصلی پینک عبارتند از: مرسدس (براندی ایوانز)، رقصنده OG، که به سمت آینده ای خارج از باشگاه حرکت می کند. کیشاون (شانون تورنتون)، با نام مستعار می سی سی پی، دختری زیبا که در یک رابطه آزاردهنده فیزیکی گیر کرده است. و هایلی (الاریکا جانسون)، با نام مستعار شب پاییز، تازه وارد مرموز با گذشته ای تاریک. دیگر افراد اصلی باشگاه عبارتند از لیل مردا (جی. آلفونس نیکلسون)، خواننده رپ مشتاق و حامی مکرر، و عمو کلیفورد (نیکو عنان)، مالک باشگاه که با جنسیت ناسازگار است.

الاریکا جانسون و نیکو عنان در پی دره.توسط اریکا دوس برای Starz از طریق مجموعه Everett.

دنبال کردن زندگی کارمندانی که در یک باشگاه استریپ چوکالیسا به نام پینک کار می کنند، درام استارز پی دره تحریک آمیز، مست کننده، و خیره کننده است، به طور خاص، واقعی. درست از آهنگ تم گیرا و وهم انگیز، که با متن شروع می شود، “پایین در دره ای که دختران برهنه می شوند.” شما را به کلوپ استریپ با نور نئون که در اعماق دلتای می سی سی پی قرار دارد، سوق می دهد و شما را در داستان ها، شخصیت ها، رفتارها و زبانی غوطه ور می کند که ظرایف فرهنگ سیاه جنوب را به گونه ای نشان می دهد که تعداد کمی از نمایش های دیگر انجام می دهند.

پی دره به بررسی مسائل پیچیده ای می پردازد که افراد در جوامع مشابه با آن مواجه هستند: نژاد، تمایلات جنسی، فقر، حبس، خشونت پلیس، سلامت روان، و البته کار جنسی و فرهنگ باشگاه استریپ. زنان می دانند که معیشت آنها به جوانی و بدن آنها بستگی دارد و باید با حامیانی مبارزه کنند که معتقدند رقصنده ها از حق رضایت خود بر اساس حرفه خود صرف نظر می کنند. برای رد کردن پی دره به‌عنوان یک «درام برهنه‌باز» با لذت گناه، آسیبی تقلیل‌دهنده به آنچه هال و همکارانش خلق کرده‌اند، خواهد بود. هال به شخصیت‌هایش استقلال و اختیاری فراتر از ابژه‌های جنسی می‌دهد، و عمداً صحنه‌های رقص روی میله را به‌گونه‌ای فیلم‌برداری می‌کند که بر ورزشکاری و نظم و انضباط این حرفه تأکید می‌کند. پی دره نمایشی درباره انسانیت پشت اجرا است.





منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: