Old Navy یک تی شرت باشگاه قایق بادبانی Bored Ape می فروشد

همین دیروز، شرکت مادر Old Navy، Gap Inc.، یک تجربه خرده فروشی حضوری در میدان تایمز برای همکاری Yeezy Gap خود با Ye و خانه لوکس فرانسوی Balenciaga، که قبلا فقط برای خرید آنلاین در دسترس بود، راه اندازی کرد. در جلوی فروشگاه پاپ‌آپ یک جفت آی‌پد قرار دارد که برای انجام یک بازی مجازی Yeezy Gap وصل شده‌اند و از مشتریان دعوت می‌کنند تا قبل از خرید لباس‌ها در زندگی واقعی، آواتارهای خود را با لباس‌های Yeezy Gap بسازند. خط نازک بین جهان ما و فراجهان همچنان در حال از بین رفتن است.

روزنامه Bored Ape GazetteBored Ape #7285 سیصد و چهل و چهل و هشتمین پست اولیای کمیاب توسط ابزار نادر متریک NFT است، اگرچه مالک اصلی آن تایید نشده است.) خرده فروش، Hypebeast گزارش‌ها حاکی از آن است که قصد دارد قطعات بیشتری با شش میمون Bored مختلف، 11 میمون جهش یافته، یک CryptoPunk و در اواخر این فصل، شش NFT CloneX از همکاری با سازنده کفش‌های کتانی مجازی RTFKT که نایک در دسامبر خریداری کرد، تولید کند.

هفته گذشته، Old Navy، سه راهی Bored Ape Yacht Club را به‌عنوان اولین مدل از سری آینده منتشر کرد که شباهت‌های شخصیت‌ها را از چندین مجموعه محبوب توکن‌های غیرقابل تعویض به نمایش می‌گذارد، و آنها را به یکی از آخرین خرده‌فروشانی تبدیل می‌کند که رابطه رسمی با پروژه پرفروش NFT برقرار کرده است. . پیراهن، در فروشگاه وب گپ فهرست شده است به عنوان “تی شرت BAYC™ #7285 جنسیتی خنثی برای بزرگسالان” در حال حاضر 18.99 دلار قیمت دارد.

الکسیس اوهانیان، بنیانگذار Reddit و از علاقه مندان به NFT توییت کرد در مورد پیراهن مدتی بعد، همراه با یک ایموجی چشم 👀. 👀، در واقع!

اگر این آخر هفته از موج گرما در داخل خانه پنهان شده اید، ممکن است در حال خرید اینترنتی باشید. و هوای گرم بیرون ممکن است به شما یادآوری کند که چند صندل ساحلی ارزان قیمت را دوباره بپوشید یا در نهایت یک جفت رکاب شنای پاک نشده بخرید. چنین اهدافی ممکن است شما را به سمت Old Navy هدایت کنند، در این مرحله ممکن است با یک تی شرت خاکستری تک جنسیتی ساده با تصویری از میمون بی حوصله چشم زامبی شماره 7285 روبرو شوید که باعث می شود تعجب کنید که به کدام هواپیمای موازی سفر کرده اید.

تی شرت BAYC™ #7285 با جنسیت خنثی برای بزرگسالان





منبع (Old Navy، که متعلق به Gap Inc. است، همچنین مجوز تعدادی از تصاویر IP محبوب دیگر را برای سه راهی های گرافیکی فهرست شده در “فروشگاه مجوز کاراکتر” خود صادر می کند، از جمله باب اسفنجی شلوار مکعبی، سیمپسونها، و سونیک جوجه تیغی.)

در سال 2015، کلر نیومن، معاون وقت طراحی مردان Old Navy به این موضوع گفت GQ این برند در حال تغییر استراتژی طراحی خود برای تمرکز بیشتر بر روی تحقیق در مورد روندهای جهانی است. ما به catwalks نگاه می کنیم. ما به روندهای خیابانی نگاه می کنیم. ما به وبلاگ ها نگاه می کنیم. ما به نوعی به چیزی میرسیم که فکر میکنیم کاملا آمریکایی، معمولی، خوش بینانه، آسان برای زندگی و معتبر است… ما به معنای واقعی کلمه همه چیز را تجزیه و تحلیل میکنیم تا بهترین چیز برای شرکتمان را پیدا کنیم.” مطمئناً از سال 2015، هر دو چیزهای زیادی تغییر کرده است برای شرکت و در جهان، اما تاثیر شگرف اینترنت و فرهنگ پاپ بر ذائقه مصرف کنندگان تنها شتاب گرفته است.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: