همین دیروز، شرکت مادر Old Navy، Gap Inc.، یک تجربه خرده فروشی حضوری در میدان تایمز برای همکاری Yeezy Gap خود با Ye و خانه لوکس فرانسوی Balenciaga، که قبلا فقط برای خرید آنلاین در دسترس بود، راه اندازی کرد. در جلوی فروشگاه پاپآپ یک جفت آیپد قرار دارد که برای انجام یک بازی مجازی Yeezy Gap وصل شدهاند و از مشتریان دعوت میکنند تا قبل از خرید لباسها در زندگی واقعی، آواتارهای خود را با لباسهای Yeezy Gap بسازند. خط نازک بین جهان ما و فراجهان همچنان در حال از بین رفتن است.
Old Navy یک تی شرت باشگاه قایق بادبانی Bored Ape می فروشد
(Old Navy، که متعلق به Gap Inc. است، همچنین مجوز تعدادی از تصاویر IP محبوب دیگر را برای سه راهی های گرافیکی فهرست شده در “فروشگاه مجوز کاراکتر” خود صادر می کند، از جمله باب اسفنجی شلوار مکعبی، سیمپسونها، و سونیک جوجه تیغی.)
در سال 2015، کلر نیومن، معاون وقت طراحی مردان Old Navy به این موضوع گفت GQ این برند در حال تغییر استراتژی طراحی خود برای تمرکز بیشتر بر روی تحقیق در مورد روندهای جهانی است. ما به catwalks نگاه می کنیم. ما به روندهای خیابانی نگاه می کنیم. ما به وبلاگ ها نگاه می کنیم. ما به نوعی به چیزی میرسیم که فکر میکنیم کاملا آمریکایی، معمولی، خوش بینانه، آسان برای زندگی و معتبر است… ما به معنای واقعی کلمه همه چیز را تجزیه و تحلیل میکنیم تا بهترین چیز برای شرکتمان را پیدا کنیم.” مطمئناً از سال 2015، هر دو چیزهای زیادی تغییر کرده است برای شرکت و در جهان، اما تاثیر شگرف اینترنت و فرهنگ پاپ بر ذائقه مصرف کنندگان تنها شتاب گرفته است.
