این بخشی از دلیل صحبت ماست: هارتمن آینده را در نظر دارد. او در مورد همکاری ای که دارد روی آن کار می کند هیپ زده است Small Talk Studio. او در مورد فرانچایز کردن صفحه میم خاص خود و راه اندازی یک “مجموعه” صفحات برای شهرهای مختلف در سراسر کشور شوخی می کند. او ایدههای زیادی دارد، که برخی از آنها نیاز به از دست دادن ناشناس بودن او دارند: «من همچنین میخواهم محتوایی با فرمت طولانیتر جلوی دوربین انجام دهم و بخشی از این «تفسیر» را به روشهای مختلف زنده کنم. او همچنین دوست دارد وارد فضای مشاوره شود.
هارتمن درست در شمال شهر در وستچستر بزرگ شد، و توضیح میدهد که تا همین اواخر، او «یک کار شرکتی بسیار خوب کار میکرد، بهاندازه کافی شرکتی که مجبور بودم چیزهایی را در Salesforce و همه چیزهایی که از آن متنفرم وارد کنم». راه اندازی یک حساب کاربری پر جنب و جوش اینستاگرام به چند فرصت منجر شده است – کمک به برندها در استراتژی دیجیتالی خود در اینجا، ساختن میم آزاد در آنجا. درآمد، اما هارتمن با این وجود خود را یک “فروش بزرگ” برای بدست آوردن مقداری پول از طریق پست های حمایت شده و همکاری با مارک هایی مانند M Jewelers می داند.
اینها بیش از هر کس دیگری سوژه های هارتمن هستند. فقط به او اجازه میدهم آنها را توصیف کند: «بچههایی با شلوار نجار برزنتی که با رنگ پاشیده شدهاند. به طور بالقوه با پوشیدن یک تاپ برش، شاید یک هودی به تن داشته باشند – سطوح مختلفی برای آن وجود دارد. اگر قرار بود یک هوش مصنوعی آن را تولید کند، یک جفت Salomons یا Asics و یک کلاه تحقیقاتی وسترن هیدرودینامیکی نیز بر سر می گذاشتند. بعد هم موضوع استتار کنایه آمیز است. بدیهی است که 90 درصد از اینها مسخره کردن خودم است. من همیشه چیزهای بدی را مسخره می کنم.»
هارتمن در سال 2021 شروع به ساختن میم و ارسال آنها به حساب Nolita Dirtbag کرد. یکی از اولین مواردی که مورد توجه قرار گرفت، یک پست پس زمینه سفید ساده با “IMMÁ PEE ON THE FLOOR” با همان فونت آرم Aimé Leon Dore بود. زمانبندی او نمیتوانست بهتر از این باشد: این درست زمانی بود که همه کسالت، پرخاشگری و شاخزدگی نیویورک در منهتن پایین خود را نشان میداد.
حساب هارتمن نام خود را از یکی از آن نام های اختصاری نیویورک گرفته است که بیش از مجموعه ای از خیابان ها یا محله هایی است که توصیف می کند: شمال ایتالیا کوچک. نام خود به دهه 1990 برمی گردد، زمانی که مشاوران املاک به دنبال تغییر نام تجاری و جذب پول های کلان به محله هایی بودند که تصور می شد توسط جرم و جنایت و بی توجهی لکه دار شده اند: SoHo، Tribeca، NoHo. شهری که هارتمن مستند می کند مدت هاست که از آن گذشته است. شهر نیویورک برای مدت طولانی مکانی گران برای زندگی بوده است، اما اخیراً، با افزایش قیمت اجاره بها، برای اکثر مردم کاملاً غیرقابل هزینه شده است. این کاملاً پس از اعیانیسازی است، دیگر آن مکان عجیب و غریبی نیست که مدتها مورد وسواس مورخان و علاقهمندان به فرهنگ پاپ بوده است. پتی اسمیت، ریچارد هل و ژان میشل باسکیا جای خود را به افرادی داده اند که می توانند ظاهری جالب و جالب داشته باشند – اما این بدان معنا نیست که خودشان هستند. هستند باحال و جالب