در حدود یک دهه گذشته، Bleu De Chanel، ادکلن تجاری لوکس جوگرنات فرانسوی، هر تقدیری را که قابل ذکر است به همراه داشته است. (دلیلی وجود دارد که مرتباً در رتبهبندی GQ در صدر قرار میگیرد و فقط همین است تا اندازه ای با فرمول شماره گیری شده ارتباط دارد.) با این حال، همین هفته گذشته، عطر مرکباتی پر دیگری را به کلاه شلوغ خود اضافه کرد: نشانه ای از ستاره در حال ظهور به نام تیموتی شالامه، که دوران تصدی خود را به عنوان چهره جدید آغاز کرد. از رایحه با یک فیلم تبلیغاتی به کارگردانی شخصی به نام مارتین اسکورسیزی. این اولین کمپین برند بزرگ این بازیگر است و او نمی توانست محصول بهتری را انتخاب کند.
اولا، Bleu دارای سابقه طولانی در تبلیغات سینمایی است که بسیاری از آنها توسط اسکورسیزی فیلمبرداری شده است. (در سال 2010، قاتلان ماه گل کارگردان با بازیگر فقید فرانسوی گاسپارد اولیل روی یک فیلم کوتاه براق کار کرده است. از طرف دیگر، ادکلن لوکس مورد علاقه همیشگی نماهای هالیوودی است، و با این حال قیمت آن – فقط 96 دلار برای کوچکترین اندازه – کاهش می یابد. کاملاً در محدوده همه افراد (یک دوگانگی بسیار Chalamet!)
در بیش از یک دهه ای که Bleu وجود داشته است، این عطر خود را مورد علاقه ستارگان Tinseltown و تعداد زیادی از Averages Joes قرار داده است که به لطف بازاریابی با فالوتین بالا، می خواهند مقداری از وات خود را قرض بگیرند – اما ترکیب قاتل آن از مرکبات شیرین، بخورهای خاکی و تند. زنجبیل به تنهایی آن را شایسته امتیازات نبض شما می کند. پس از سالها، این عطر بهعنوان یک رایحه اصلی روز تا شب باقی میماند، نوع ادکلنی که قبل از یک جلسه بزرگ با رئیس، یک جلسه بزرگ با پدر و مادر، یا در یک روز عادی هفته که فقط روی آن میپاشید. نیاز دارید که بوی دلتنگی خود را به بهترین نحو حس کنید.
همه اینها باید بگوییم: رایحه وزوز نیازی به کار زیادی برای فروش خود ندارد. ما همیشه تحت تاثیر تایید افراد مشهور قرار نمی گیریم، اما در این مورد، مهر تایید Chalamet مانند کیسمت خالص به نظر می رسد – و Bleu De Chanel احساس می کند ارتقای عطری که دفتر شما برای آن درخواست کرده است.