4 بهترین مارک ساعت کوچک اما قدرتمند

Simone Nunziato، یکی از بنیانگذاران Unimatic ایتالیا می گوید: “ما نمی توانیم هزاران ساعت را تولید کنیم، اما اساساً در تلاش هستیم تا محدودیت های خود را به یک نقطه قوت تبدیل کنیم.” برای اجرای این استراتژی، او به دنیای لباس های خیابانی روی آورد و از قدرت نسخه های ویژه، دراپ ها و همکاری ها استفاده کرد. مدل پایه ساده Unimatic یک بوم خالی برای همکارانی مانند Bait، Nigel Cabourn و Hodinkee است. قیمت ساعت‌های آن تقریباً از 425 دلار شروع می‌شود که آن‌ها را حتی کلکسیون‌تر می‌کند. تولید ساعت‌های کمتر ذاتاً باعث می‌شود که هر Unimatic به اندازه هر کفش ورزشی تبلیغاتی خاصی احساس شود. جووانی مورو، یکی از بنیان‌گذاران، می‌گوید: «پس اگر می‌خواهید هرگز کسی را با ساعت مشابه ملاقات نکنید، «یونی‌ماتیک‌ها انتخاب بسیار خوبی هستند.»



منبع

ویلیام ماسنا بیش از سه دهه قبل از راه‌اندازی آزمایشگاه Massena، یک کلکسیونر سرسخت بود. او تبر خود را در اینترنت ساعت اولیه به عنوان یک ناظر سختگیر برای انجمن TimeZone تیز کرد – جایی که کاربران اکنون روی طرح های او کف می کنند. این روزها، Massena از ساعت‌های کمیاب و گران‌قیمتی که کلکسیونرهای مادام‌العمر همیشه خواهان آن بوده‌اند، بازتولیدهای مقرون به صرفه‌ای ایجاد می‌کند. مانند برداشت او از یک پاتک فیلیپ منحصر به فرد: Magraph 8675 دلاری اولین حرکت داخلی او را نشان می دهد، که با الهام از حرکت داخل یک Patek ساخته شده در سال 1952. طراحی روی صفحه ادای احترام به یکی دیگر است. -one Patek که برای جواهرساز مستقر در برلین Margraf در سال 1935 ساخته شد. ماسنا می‌گوید: «صبح از خواب بیدار می‌شوم، و می‌گویم، من این را می‌خواهم و می‌خواهم آن را درست کنم.» ”

کریستوفر وارد

هر برندی نسخه‌ای از غواص را دارد، اما تعداد کمی از آنها بیشتر از بالتیک با پرچم‌دار 570 دلاری Aquascaphe برای وارد کردن آن به قرن بیست و یکم تلاش کرده‌اند. قبل از بالتیک، کلکسیونرها بین دو قطب گیر کرده بودند: غواصان مدرن شیک اما درشت یا غواصی کوچکتر و ظریف. در سال 2016، بالتیک با یک راه حل وارد شد: قطعه ای با “جذابیت یک محصول قدیمی” [diver] اتین مالک، بنیانگذار این برند، می گوید که می توانید هر روز بدون نگرانی از آن استفاده کنید. اکنون، بالتیک با Tricompax 1750 دلاری خود، برای کرونوگراف سیاه و سفید Rolex “Panda” همان کاری را انجام می دهد که برای غواص انجام داد: ایجاد تعادل عالی بین قابلیت استفاده مدرن و طراحی قدیمی در سطح جام.

یکنواخت

دسته نوظهور برندهای خرد – متشکل از شرکت های کوچک و مستقل – به طور ناگهانی مسئول برخی از هیجان انگیزترین و کلکسیونی ترین ساعت هایی است که در حال حاضر ساخته می شوند. این ساعت سازان مدرن و باهوش بازار از اندازه نسبتا کوچک خود به عنوان یک مزیت استفاده می کنند و باعث می شوند تولید کوچک و بازاریابی مستقیم به مصرف کننده به نفع خود باشد. آنها می توانند زیرک تر و پاسخگوتر به خواسته های طرفداران خود باشند و می توانند با به حداقل رساندن هزینه هایی که مستقیماً به محصول فروخته شده وارد نمی شود، قیمت ها را تحت کنترل داشته باشند. آنها لاغر و متمرکز می مانند و توجه خود را به محدوده محدودی معطوف می کنند که مستقیماً با افراد وسواسی صحبت می کند که (آنلاین) برای خرید از آنها صف می کشند. در اینجا چهار مورد از مارک های کوچک ساعت های کوچک اما قدرتمند مورد علاقه من آورده شده است.

آزمایشگاه ماسنا

مایک فرانس، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران ساعت‌ساز بریتانیایی کریستوفر وارد، حدود یک دهه پیش شروع به صدور یک چالش کرد: «یک ساعت معادل با همان قیمت یا پایین‌تر، با کیفیت مشابه ما به من نشان دهید، من یک ساعت رایگان به شما می‌دهم. ” کریستوفر وارد از زمان راه اندازی بیش از 17 سال پیش به عنوان اولین برند ساعت مچی ممتاز که مستقیماً به مصرف کنندگان آنلاین می فروشد، ساعت های لوکس را برای افراد بیشتری در دسترس قرار داده است و با حذف نشانه گذاری خرده فروشی، قالبی را برای مقرون به صرفه نگه داشتن مارک های خرد ایجاد کرده است. بل کانتو که اواخر سال گذشته عرضه شد، نقطه عطفی در این صنعت بود: ساعتی با عملکرد زنگ ساعتی اختراع شده به قیمت 3595 دلار، کسری از قیمتی که این قطعات سونری اغلب قیمت دارند. در مورد آن چالش تماشای رایگان؟ او می‌گوید: «هنوز هیچ‌کس مرا در این مورد قبول نکرده است.

بالتیک


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: