کریس اپلتون آرایشگر مشهور درباره ازدواج با لوکاس گیج، کار با کیم کارداشیان و رابطه او با شهرت

اپلتون در یک شهر خواب‌آلود در شمال انگلستان بزرگ شد که در آن «تعداد زیادی اتفاق نمی‌افتد» و از سن 9 سالگی شروع به آرایش کردن مو کرد، ابتدا در خانه روی مادرش تمرین کرد قبل از اینکه به طور رسمی کار خود را در یک سالن محلی در 13 سالگی شروع کند. این را نمی دانم، اما همه جنبه ها را انجام داده ام [of hairstyling]او می گوید. من تا حدی رنگ زدم. من هر نوع مو را انجام دادم. من هر کاری از دستم بر می‌آمد انجام دادم و از سنین پایین خیلی چیزها یاد گرفتم.» در سال 2016، او برای شرکت در کنسرت‌های مجلات به لندن نقل مکان کرد و اولین مشتری مشهور خود، ریتا اورا را که در آن زمان در حال ظهور بود، انتخاب کرد. اپلتون شروع به مستندسازی تغییرات موی جسورانه و تجربی ستاره پاپ در اینستاگرام کرد که در نهایت توجه جنیفر لوپز را به خود جلب کرد و او را برای کار در محل اقامتش در وگاس استخدام کرد. ناگهان اپلتون در 30 سالگی خود را در قاره ای کاملاً جدید زندگی کرد و به سطح کاملاً جدیدی از فرصت های شغلی خیره شد.

اکنون، رابطه اپلتون با گیج تمام توجهات را مستقیماً به او معطوف کرده است. اما او توانسته است پاهایش را روی زمین نگه دارد، عمدتاً با تمرکز بر خانواده اش – او دو فرزند با یک شریک سابق دارد – و به شدت متعهد است که هرگز شهرت خود را خیلی جدی نگیرد. او می‌گوید: «این واقعاً مهم است که زیاد به تبلیغات تبلیغاتی اعتقاد نداشته باشیم.

اپلتون خجالتی نیست در مورد تجربیاتی که او را به طور آشکار صحبت کند. آن 360 لحظه، همانطور که او آنها را می نامد، شامل بیرون آمدن در سن 26 سالگی و تبدیل شدن به یک پدر همجنس گرا می شود. او به من می‌گوید توصیه‌ای که او اغلب انجام می‌دهد این است که ریسک‌های بزرگ را بپذیرید و هرگز به یک «نه» رضایت ندهید. «اگر کسی بگوید نه، من می گویم، چرا نه؟ چرا من نباید اولین آرایشگری باشم که روی جلد یک مجله می آید؟ یا چرا من نباید یک پدر همجنسگرا با دو بچه باشم و مغرور باشم؟ من دوست دارم مرزها را کنار بزنم و دوست دارم با احترام کاوش کنم.”

در حال حاضر، اپلتون می گوید که سرمایه گذاری بزرگ بعدی او هنوز در حال شکل گیری است – اما او به دنبال آن است که به زودی ردپای خود را فراتر از مراقبت از مو گسترش دهد. در این بین، او به جنبه نرم تر زندگی علاقه نشان داده است. او بیشتر پیاده‌روی می‌کرد، آشپزی می‌کرد، پیانو می‌نواخت، مدیتیشن می‌کرد، برای قدردانی از سواری، ضرب و شتم می‌کرد. و با گذراندن زمان زیادی در اطراف مشهورترین افراد جهان، او یاد می گیرد که چگونه برخی چیزها را فقط برای خودش نگه دارد. می گوید: «ازدواج کردم. “من نمی خواستم این یک راز باشد. این من هستم و مردم به آن علاقه دارند، اما من نیازی ندارم که همه همه جزئیات را بدانند.»



منبع

مطمئناً اپلتون در هنر خود استعداد دارد، اما این امکانات او با رسانه های اجتماعی و راحتی در مقابل دوربین است که به او کمک کرده تا فهرست ظالمانه افراد عادی و دسترسی دیجیتالی عظیم خود را بسازد. در دورانی که هر بخش از زندگی یک ستاره برای مصرف عمومی مستند و مدیریت می‌شود، اپلتون همیشه حداقل تا حدی خود را در کانون توجه قرار می‌داد – و وقتی طرفداران مشتریانش برای مدت کوتاهی نگاه خود را به او معطوف کردند، او آماده و منتظر بود. برای جلب توجه آنها با شخصیت بزرگ و توصیه های سریع خود.

تاریخچه ای طولانی از آرایشگران هالیوودی وجود دارد که نزدیکی خود به افراد مشهور را به چیزی بزرگتر تقسیم می کنند. (برای نمونه، جان پیترز، آرایشگر سابق باربارا استرایسند، به یک تهیه‌کننده بزرگ فیلم تبدیل شد، و فیلم‌های پرفروشی مانند Caddyshack و تیم برتون بتمن فیلم ها و الهام بخشی برای شخصیت بردلی کوپر در پیتزا شیرین بیان.) اما ظهور سریع اپلتون به ستاره شدن واقعی به خصوص در مورد نحوه کار شهرت در سال 2023 آموزنده است.

او از فرصت استفاده کرد. پس از مدتی که اپلتون با لوپز داشت، در رختکن های فهرست A در سراسر لس آنجلس به شدت مورد تقاضا بود. او موهای کریستینا آگیلرا را برای آن حالت داد صدا، که منجر به همکاری با کیتی پری، آریانا گرانده و مشتری و دوست نزدیکش کیم کارداشیان شد. در ماه آوریل، کارداشیان و دخترش نورث وست به اپلتون جایزه Daily Front Row را برای مدل موی مشهور سال اهدا کردند. او فراتر از سبک کاری خود، نقش‌های برجسته‌ای را به‌عنوان مدیر خلاق برند مراقبت از مو Color Wow و مشارکت‌کننده در سبک زندگی برگزیده است. نمایش درو بریمور، در حالی که میلیون ها فالوور برای هک ها و نحوه کارها به حساب های اجتماعی او هجوم می آورند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: