آنها در ماه گذشته از طریق ایمیل گفتند: «با نگاهی به گذشته، فکر میکنم تصمیم برای راهاندازی تنها با یک قطعه بسیار قوی، تنها در چند رنگ، نقش مهمی در تبلیغات بازی کرد. شرط نتیجه داد. تجسم مجدد دراماتیک آنها از وضعیت پوفر بلافاصله درگیر شد. شیاطین مد مانند Bad Bunny، Kevin Abstract، Lil Nas X، و Shai-Gilgeous Alexander، همگی مانند یک چهارم یا بیشتر از قبیله کارداشیان-جنر، یکی را در کمد خود دارند. اکنون، هانت و ریچاردز در حال انجام ماموریتی هستند که کالاهای خود را به اندازه کافی در دسترس قرار دهند تا در مال شما نیز قرار گیرند.
اگر تامبلر کبریت دوستی آنها را روشن می کرد، اینستاگرام انبار باروتی بود که حرفه آنها را منفجر کرد. این دو به جای مدرسه هنر، کمپینهای مد خانگی را در شبکه آپلود کردند و به یافتههای صرفهجویی در رگهای از سرمقالههای سطح بالا دست یافتند. پروژه های DIY آنها و کارآموزی در روابط عمومی به آنها کمک کرد تا در صحنه خلاق در حال رشد نیوزیلند مستقر شوند، تا زمانی که کار آنها توجه پاریس گوبل، طراح رقص “متاسفم” جاستین بیبر و همکار کیوی را جلب کرد. Yeezy و تعداد زیادی از برندهای دیگر به زودی تماس گرفتند و آنها را برای پوشیدن لباس های بسیار فتوژنیک به افراد بسیار فتوژنیک راه اندازی کردند.
هانت و ریچاردز در نوجوانی در Tumblr با هم آشنا شدند و آنها به شدت با هزینه های گزاف لباس های لوکس هماهنگ هستند. قبل از اینکه برندی را به اشتراک بگذارند، مسئولیت کمد لباس خود را بر عهده داشتند و منابع خود را برای خرید لباس هایی که به تنهایی قادر به خرید آن نبودند، ترکیب کردند. (در یک زوم چند هفته پیش، آنها با علاقه به یاد می آورند که در مورد اینکه چه کسی باید چه چیزی را پست کند، بحث می کردند.)