چگونه مجموعه واچ سیلیکون ولی را اشغال کرد


طبق بیانیه مطبوعاتی این برند، در ماه دسامبر، ساعت جدیدی از دانشمندان دیوانه در MB&F به طور مستقیم به عنوان یک قطعه “برای دره سیلیکون” عرضه شد. MB&F دقیقاً همان لباسی است که در دره سیلیکون تحسین برانگیز است. مکس بوسر، سرشناس آن، بنیان‌گذار دمدمی‌انگیز و دوست‌داشتنی است که ساعت‌هایی را با الهام از جنگ ستارگان و دوران نوجوانی خود را به کدنویسی روی Commodore 64 گذراند. نسخه ویژه LM Perpetual EVO – ساخته شده با همکاری استفان سیلور – دقیقاً مشتریان صنعت فناوری خرده فروش را هدف قرار داده است. این تقویم دارای تقویم دائمی داخلی این برند است، جنبشی که توسط ساعت‌ساز قهرمان فرقه، استفان مک‌دانل توسعه یافته است. بوسر گفت: “این توسط یک ذهن انقلابی ایجاد شد که خارج از چارچوب فکر می کند.” “این واقعاً مناسب سیلیکون ولی است.”

برندهایی مانند MB&F، Ressence، De Bethune، Urwerk، Greubel Forsey، و Bvlgari همگی به شدت به مجموعه فناوری‌گرا ضربه زدند. به سختی تصادفی به نظر می رسد که اکثر برندهای ذکر شده در بالا به خاطر ساعت هایی که بسیار شبیه به سفینه های فضایی هستند مشهور هستند. (اگرچه هیچکاک دیدگاهی کمی متفاوت داشت: رولکس در ذهنش نقش بسته است، اما آثار کلاسیکی مانند کارتیه، پتک فیلیپ و امگا به عنوان محبوب ترین در میان مشتریانش برجسته می شوند.) هم سیلور و هم بوسر قدردانی جدی سیلیکون ولی از این قطعات عجیب و غریب را تجربه کرده اند. مشتریان در آنجا از نقشه طعم معمولی که برای اکثر کلکسیونرها ارائه شده است پیروی نمی کنند.

تصویر ممکن است حاوی لوازم جانبی ساعت مچی بازوی بدنه و کیف دستی باشد

De Bethune Dream Watch 5

بوسر گفت: «آنچه که من متوجه شدم و هرگز در جای دیگری ندیده‌ام، افرادی هستند که اولین ساعت زیبا یا اولین ساعت مستقلشان یک MB&F شگفت‌انگیز است. ما عادت کرده‌ایم که مشتریانمان در زنجیره غذایی بالا بروند: آنها با تگ هویر شروع کرده‌اند و سپس به رولکس، امگا، بله‌بله‌بله رفته‌اند و سپس به سراغ ما می‌آیند.»

سیلور یک بار مشتری‌ای را فروخت که قبل از آن هرگز ساعتی از ساعت 400000 دلاری HM6 MB&F که بیشتر به نام دزدان دریایی فضایی شناخته می‌شود، از یاقوت کبود استفاده نکرده بود. سیلور می‌گوید: «او ساعت نمی‌خرید، به ساعت‌ها اهمیت نمی‌داد، اما از این قطعه غرق شد. من این را رویکرد Bear Grylls برای جمع‌آوری ساعت می‌نامم: سیلور به جای کار کردن روی قطعات ابتدایی قبل از اینکه در نهایت راه خود را به بیابان مستقل‌ها بیابد، متوجه می‌شود که این مشتریان می‌خواهند قبل از کار مستقیماً در فرورفتگی‌های عمیق سرگرمی رها شوند. به سمت عقب به سمت مارک ها و مدل های محافظه کارتر. راپکین اضافه کرد: «کلکسیونرهای فناوری تمایل دارند به گونه‌ای که من لزوماً در سایر صنایع صادق نیست، در مجموعه‌های خود بسیار عمیق بپردازند.



منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: