در مدت زمان نسبتاً کوتاهی، دیوید زاسلاو شاید منفورترین مرد هالیوود شده است. تعداد کمی از افرادی که اهل صنعت نبودند حتی نام او را دو سال پیش می دانستند، زمانی که دیسکاوری با WarnerMedia ادغام شد و برادران وارنر دیسکاوری شد. Zaszlav از سال 2006 مدیر عامل Discovery Communications بود، جایی که او بر انتقال از به قول او، “دیگر یک شرکت کابلی نیست، (بلکه) یک شرکت محتوا.” معنای آن، از دیدگاه بیننده، انتقال دیسکاوری از برنامهنویسی آموزشی به شیب واقعیت بود – که البته، یک مدل تجاری بسیار سودآورتر است.
باید برای کاپیتان صنعت – ایستادن در محل سخنرانی – شوکه کننده بود موضوع آلما او، در جشن فارغ التحصیلی قرمز و مشکی خود درخشان – وقتی متوجه شد که کلاس دانشگاه بوستون در سال 2023 هو کردنش. دیوید زاسلاو، رئیس و مدیر عامل شرکت برادران وارنر دیسکاوری، در حال ایراد سخنرانی آغاز به کار بود و به یاد می آورد که چگونه جک ولش، مدیرعامل فقید جنرال الکتریک به او گفت: «اگر می خواهی موفق باشی، باید بفهمی که چگونه با همه کنار بیایید – و این شامل افراد دشوار نیز می شود.
اما شاگردان به جای گوش دادن به مرواریدهای حکمت او، او را هول می کردند. برخی دیگر به صحنه پشت کرده بودند. اکنون بیشتر مردم شعار میدادند: «به نویسندگانتان پول بدهید»، زیرا زاسلاو، رئیس استودیو، یکی از شرورهای انجمن نویسندگان آمریکایی بود که اغلب به آن اشاره میشد.
زاسلاو بعداً بیانیهای صادر کرد و از BU برای دعوت تشکر کرد و تأکید کرد: «همانطور که اغلب گفتهام، من بینهایت از نویسندگان حمایت میکنم و امیدوارم اعتصاب به زودی حل شود و آنها احساس کنند ارزش خود را میشناسند.» اما او آشکارا و بدون عذرخواهی تحقیر شده بود، و در حالی که پس از این واقعیت به درستی به او سرکشی شده بود – رابرت براون رئیس جمهور BU علنا عذرخواهی کرد برای این حادثه، سرزنش آن به “فرهنگ لغو” – او باید در جایی در پس ذهنش فکر کرده باشد که چگونه به این نتیجه رسیده است.
با نگاهی به گذشته، فرد مناسب برای کار درمان آن زخم ها و برقراری مجدد روابط با فیلمسازان ممکن است نه مردی بوده اند که بیشتر به خاطر چوپانی امثال آنها شناخته شده است برهنه و ترسیده، دکتر پیمپل پوپر، و زندگی 600 پوندی من. و اگر منصفانه باشیم، چهرههای دنیای واقعیت تلویزیونی اغلب با سوء ظن، اگر نگوییم فحاشی آشکار، توسط کسانی که مسئول فیلمنامه هستند دیده میشوند. اما زاسلاو هیچ لطفی به خود نکرد و برای محو کردن آن باینری، زمانی که اعلام ادغام خدمات پخش HBOMax و Discovery+ در یک تماس درآمد سه ماهه – که شامل یک اینفوگرافیک بسیار مسخره برنامهنویسی HBOMax را بهعنوان «میزان مرد»، «مشاهده قرار ملاقات» و «تکیه به داخل» (؟) در نظر میگیرد، در حالی که برنامههای بدون فیلمنامه Discovery+ «کولهای زنانه»، «مشاهده راحت» و در نتیجه «تکیه به عقب» (؟!؟) بودند.