به نظر می رسد با اطمینان بگوییم که شینیوهای غول پیکر نه در مشتریان کلاسیک J.Crew بلکه در افرادی که علاقه مند به یک نوع تهاجمی از مد هستند طرفدارانی پیدا می کند. این شلوار برای افرادی است که بیشتر از علاقه گاه به گاه به لباس مردانه علاقه دارند، بابنزین را می شناسند و مشتاقانه منتظر اولین مجموعه او بوده اند، و حتی به پادکست هایی درباره لباس مردانه گوش می دهند. هلدمن گفت: «من بابنزین را در «چقدر رفته» شنیدم؛ کریس بلک، یکی از مجریان پادکست، یک برنامه را اجرا می کند. کسب و کارهای مشاوره که J.Crew را بهعنوان مشتری فهرست میکند.) ایجاد سر و صدا در لباسهای مردانه این روزها اغلب به معنای ایجاد سر و صدا در فضای آنلاین است، با افرادی مانند این – که به همان اندازه برای گفتمان آنلاین درباره مجموعه جدید J.Crew هیجانزده هستند. لباس واقعی J.Crew میدانست که میتواند منطقه راحتی، باز شدن پاها و پایگاه مشتریان خود را در یک لحظه با این چینیها گسترش دهد. سخنگوی میگوید: «ما در حال حاضر مشتریان جدیدی را جذب میکنیم که علاقهمند به تناسب اندکتر هستند. “آنها احساس تازگی می کنند.” اما موفقیت واقعی J.Crew توسط افرادی تعریف میشود که نمیدانند برند یک طراح جدید دارد – کسانی که به فروشگاه محلی خود سر میزنند، متوجه میشوند چیزی متفاوت است و تصمیم میگیرند به آن چرخش بدهند.