چگونه این شلوارهای بعید به اولین موفقیت بزرگ جدید J.Crew تبدیل شدند

به نظر می رسد با اطمینان بگوییم که شینیوهای غول پیکر نه در مشتریان کلاسیک J.Crew بلکه در افرادی که علاقه مند به یک نوع تهاجمی از مد هستند طرفدارانی پیدا می کند. این شلوار برای افرادی است که بیشتر از علاقه گاه به گاه به لباس مردانه علاقه دارند، بابنزین را می شناسند و مشتاقانه منتظر اولین مجموعه او بوده اند، و حتی به پادکست هایی درباره لباس مردانه گوش می دهند. هلدمن گفت: «من بابنزین را در «چقدر رفته» شنیدم؛ کریس بلک، یکی از مجریان پادکست، یک برنامه را اجرا می کند. کسب و کارهای مشاوره که J.Crew را به‌عنوان مشتری فهرست می‌کند.) ایجاد سر و صدا در لباس‌های مردانه این روزها اغلب به معنای ایجاد سر و صدا در فضای آنلاین است، با افرادی مانند این – که به همان اندازه برای گفتمان آنلاین درباره مجموعه جدید J.Crew هیجان‌زده هستند. لباس واقعی J.Crew می‌دانست که می‌تواند منطقه راحتی، باز شدن پاها و پایگاه مشتریان خود را در یک لحظه با این چینی‌ها گسترش دهد. سخنگوی می‌گوید: «ما در حال حاضر مشتریان جدیدی را جذب می‌کنیم که علاقه‌مند به تناسب اندک‌تر هستند. “آنها احساس تازگی می کنند.” اما موفقیت واقعی J.Crew توسط افرادی تعریف می‌شود که نمی‌دانند برند یک طراح جدید دارد – کسانی که به فروشگاه محلی خود سر می‌زنند، متوجه می‌شوند چیزی متفاوت است و تصمیم می‌گیرند به آن چرخش بدهند.

شلوار چینی غول پیکر J.Crew





منبع بر اساس احساسی که در مورد چینی‌های Giant-fit دارید، می‌توانید چیزهای زیادی درباره اشتهای خود برای J.Crew جدید بدانید. بخش نظرات در مورد اکانت اینستاگرام برند به یک بازی تنیس بین عاشقان شلوار و متنفران تبدیل شده است. یکی از کامنت‌ها می‌گوید: «شلوار 🔥🔥🔥🔥🔥،» و بلافاصله بعد از آن «شلوار گشاد وحشتناک» آمده است. سخنگوی می‌گوید: «در حالی که می‌دانیم چینی‌های باریک‌تر از نظر تاریخی پرفروش‌ترین هستند، ما تلاش می‌کنیم تصویری جهانی‌تر از آنچه که برای برند معتبر است ایجاد کنیم. یک تناسب برای برند یا مصرف کننده منصفانه نیست. با رویکردی تازه به تناسب نوستالژیک دهه 90، استایل «Giant-Fit» دریچه ای را برای شلوارهای گشادتر باز می کند که در آینده شاهد آن خواهیم بود.»

با این حال، تا به حال، چینوی غول پیکر بیشتر شبیه یک ضربه طاقچه است. هنگامی که هلدمن و دوست پسرش به ثبت نام رسیدند، هر کدام جفت چینی های غول پیکر خود را در دست داشتند، زنی که آنها را چک می کرد، خیالش راحت شد. به گفته هلدمن، او گفت: “اوه خدای من.” ما سعی کرده‌ایم اینها را دیوانه‌وار جلو ببریم، آنها روی مانکن‌های مردانه هستند.» و حتی اگر یک J.Crew کاملاً جدید وجود دارد، برخی چیزها در برابر تغییر مقاومت بیشتری دارند. هلدمن می گوید: «در مد کلاسیک J.Crew، فروشگاه فروش داشت، بنابراین او آنها را با 30 درصد تخفیف به من داد.»