پشت صحنه با طراح Loewe جاناتان اندرسون، که برنده هفته مد شد

و جدولی را برای نمایش بزرگ لوو، دیگر نقش اصلی اندرسون در طراحی، آماده کرد. شاید به یاد داشته باشید که سال گذشته، اندرسون یک چرخش سخت به چپ از ریشه های دست ساز خانه چرم اسپانیایی را به سمت سوررئالیسم متورم تغییر داد. پس از JWA، این مجموعه بیشتر لباس‌های مردانه را پاره کرد. این یک کاوش تحت اللفظی در DNA سبک، مطالعه شبح، مواد و نگرش بود. تماشاگران، از جمله تیموتی شالامه، هنگامی که مدلی ظاهر شد که کتی از صفحه مسی چکش خورده بود ظاهر شد: مجسمه‌ای از یک سنگر که در حال بال زدن باز می‌شود، و پوشنده به آرامی در حال حرکت است. این قطعه، که به‌عنوان جذاب‌ترین ظاهر باند این فصل بود، حدود 40 روز طول کشید. اندرسون در سخنانی پس از نمایش گفت: «من فکر می‌کنم لباس مردانه می‌تواند یک پلتفرم هیجان‌انگیز باشد، به عنوان روشی برای آزمایش کردن چیزها. او خاطرنشان کرد که زمینه زیبایی شناختی بیشتری برای جذب در مردان وجود دارد، و همچنین یک تجارت کوچکتر است – و انتظارات تجاری پایین به فضای بیشتری برای عجیب شدن اجازه می دهد. او افزود: «احساس می‌کنم در این لحظه هستم که می‌خواهم پاکت را در مادیت‌های مختلف یا در خود شبح واقعی فشار دهم».

عکس: Daniele Oberrauch / Gorun,عکس: Daniele Oberrauch / Gorunway.com

عکس: Daniele Oberrauch / Gorun,عکس: Daniele Oberrauch / Gorunway.com

اندرسون به وضوح در مورد اینکه چرا لباس می‌سازد، و رابطه مردان با آن، و اینکه آیا پروژه‌های لوکس او باید با عمل جهانی پوشیدن هر روز صبح مطابقت داشته باشد، بسیار فکر کرده است. که این سوال را ایجاد می کند: این نمایش چه ربطی به لباس هایی دارد که فصل بعد باید بخرم؟ اندرسون تصمیم گرفته است که علاقه زیادی به پاسخ دادن به آن یکی ندارد. “اگر من به شما تی شرت نشان می دادم، از آن متنفر خواهید شد. یا ممکن است آن را دوست داشته باشید.» او گفت. او از شما می‌خواهد در مورد چیزهایی که در باند فرودگاه به آنها نگاه می‌کنیم، چیزی عمیق‌تر بپرسید. او ادامه داد: “امیدوارم که ما وارد دوره ای شویم که در آن احساس ناراحتی در طراحی داشته باشیم و سعی کنیم چیز جدیدی پیدا کنیم.” «زیرا اگر این کار را انجام دهیم، ممکن است به نوعی از پوشاک لذت ببریم. می دونی منظورم چیه؟ نه برند، بلکه لباس.»

اندرسون با چند پیراهن و سه راهی مواج از پوست سفت یا پوسته پوستی، و پالتوهای بزرگ که با استفاده از تکنیک‌های سنتی کلاه‌سازی به شکل‌های دراز کشیده شده بود، فشار می‌آورد. اندرسون در مورد قطعات ولوم گفت: “من این ایده را دوست دارم که در زمان منجمد شده است.” «تقریباً مثل این است که یک تی شرت را به 40- بیندازید [degree weather]” کت‌های بیشتری – تعداد زیادی کت و حتی بیشتر شورت پسرانه – بدون دکمه بریده شده بودند و با دست‌های خمیده مدل‌ها در جای خود نگه داشته می‌شدند که یادآور پرتره کلاسیک بود. (اندرسون یک هنرپیشه وسواس است و در طراحی صحنه با نقاش جولین نگوین همکاری می‌کرد.) مدل‌های دیگر ژون‌های بلند یا جامپرهای ساده با بال‌های کروبی که از پشت سرشان بیرون می‌زد، می‌پوشیدند. کت‌ها و کت‌ها و کت‌های جیر زبر، تنها پیوند آشکار با هویت هنری Loewe، قطعاتی بودند که می‌توانستید تصور کنید وارد یک فروشگاه Loewe شوید و واقعاً بخرید، اما همچنان در موضوع باقی ماندند. اندرسون گفت: «من وسواس فکری در مورد ظاهر کل چرم دارم، که باعث می‌شود شما یک نگرش داشته باشید – اینکه مواد به شما می‌گوید چه کاری انجام دهید.

اندرسون روشی برای تنظیم روندها دارد، و امیدوارم یک درس از این دو نمایش به دست بیاید: اینکه مد مردانه به ترندهای کمتر و ایده های بیشتری نیاز دارد.



منبع

پاریس، فرانسه – 21 ژانویه: (فقط برای استفاده در تحریریه – برای استفاده غیر تحریریه لطفاً تأیید خانه مد را دریافت کنید) یک مدل در طول نمایش لباس مردانه Loewe پاییز-زمستان 2023-2024 به عنوان بخشی از هفته مد پاریس در 21 ژانویه روی باند فرودگاه راه می رود. 2023 در پاریس، فرانسه. (عکس پاسکال لی سیگرتین/گتی ایماژ)پاسکال لی سیگرتین/گتی ایماژ


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: