پرداخت تیزرهای Geezer: چگونه رابرت دنیرو، آل پاچینو و بروس ویلیس میلیون ها نفر را برای چند روز سر صحنه فیلمبرداری کردند

را لس آنجلس تایمز این ویژگی همچنین شامل ادعاهایی مبنی بر بدرفتاری امت با زنان است، از جمله برخورد نامزد سابقش لالا کنت پس از اینکه تلفن او را از او گرفت و او حداقل در یک مورد با بازیگری محبت های جنسی رد و بدل کرد (سخنگوی امت، سالی هافمایستر این اتهامات را رد می کند). امت همچنین ظاهراً سعی کرده است که کنت مدت کوتاهی پس از شروع قرار ملاقات، یک NDA امضا کند، اما او قوانین پمپ واندرپمپ ستاره گفت که او قبول نکرد.

یک تصویر گرافیکی در داستان، قراردادهایی را که این ستاره های بزرگ امضا کردند، روشن می کند. ویلیس تنها برای چهار روز کار روی آن 1.5 میلیون دلار درآمد کسب کرد کشتن سخت، و در قرارداد مقرر شده بود که به شخصی بیش از 4000 دلار در هفته دستمزد می‌داد تا از طریق گوشی به بازیگر نقش‌هایش را بدهد. رابرت دنیرو برای بازی در این فیلم 11 میلیون دلار دستمزد دریافت کرد نجات وحشی جایی که کل زمان تولید او فقط هشت روز خواهد بود و خانواده‌اش تعطیلات تمام هزینه‌هایش را در یک ریتز کارلتون در پورتوریکو خواهند داشت. آل پاچینو برای 19 روز کار در این شهر 6 میلیون دلار گرفت. خائن آمریکایی: محاکمه محور سالی، و همچنین «سفر رفت و برگشت با جت خصوصی».

بر اساس بار، Emmett و Emmett/Furla Oasis با “تقریباً دوازده پرونده قضایی” از طرف های مختلف روبرو هستند که مجموعاً “بیش از 25 میلیون دلار در پرداخت های معوقه و مورد مناقشه” است.



منبع

این داستان همچنین شامل نقل قول طنز آمیزی از ایمیلی است که پاچینو هنگام تیراندازی برای امت فرستاد محور سالی. در آن فیلم میدو ویلیامز پس از سرمایه‌گذاری 9 میلیون دلاری برای ساخت آن، نقش اصلی را بازی کرد. پاچینو فکر می‌کرد که یادداشت‌های ویلیامز در پس‌تولید به پروژه آسیب می‌زند و توصیه کرد که یک روز بیشتر به فیلمبرداری اضافه کنند.

با چندین کارمند سابق امت در ضبط قطعه مصاحبه می شود، یکی از آنها مدعی است که او به خانه تهیه کننده آمده است تا او را برهنه در آنجا بیابد، و دیگری گفته است که او مواد مخدر را از طرف رئیسش حمل کرده است. از کارکنان امت نیز خواسته شد تا با پول شخصی خود هزینه ها را بپردازند، اگرچه “یکی از افراد نزدیک به امت” به آنها گفت: بار که هم هزینه های شخصی و هم هزینه های شرکتی بازپرداخت شده است.

«رندال با اینکه فقط یک رئیس پست بود فرق داشت. دستیار سابق مارتین گیبله به او گفت: او مردم را وادار به انجام کارهای خطرناک و غیرقانونی کرد بار. “تو باید کیسه بوکس و قاطر او می بودی.”

لعنتی، با جزئیات افشای در لس آنجلس تایمز الگوی رفتار غیراخلاقی و نادرست راندال امت تهیه کننده قدیمی هالیوود را فاش کرده است. این قطعه شامل ده‌ها مصاحبه با همکاران، کارمندان و همکاران امت است و تاریخچه فعالیت‌های مالی پنهان او را برجسته می‌کند و ادعا می‌کند که او برای سکوت افرادی که با آنها با توافق‌نامه‌های عدم افشای اطلاعات بد رفتار کرده بود، پرداخته است.

بیایید این کار را راندال انجام دهیم. من به دنبال A یا B نیستم. پاچینو نوشت: من به دنبال چیزی بین C و B هستم. “من Ds را دوست ندارم. و تا زمانی که در مورد چیزهایی که در مورد فیلمسازی و مایکل می دانید تلاش کنید، مطمئن هستم که به B- خواهیم رسید. و این برای من کافی است، اگر برای تو کافی باشد.»

امت، 51 ساله، به خاطر تولید بی‌شمار فیلم، از جمله برخی که تحسین منتقدان را برانگیخت (مارتین اسکورسیزی) شهرت دارد. سکوت و ایرلندی، ورنر هرتزوگ ستوان بد: بندر کال نیواورلئان) و همچنین بسیاری از فیلم‌های اکشن مستقیم به ویدیو با حضور ستارگان آمریکایی مانند بروس ویلیس، سیلوستر استالونه و رابرت دنیرو. او پس از همکاری در فیلم پیتر برگ، به سطح جدیدی از شهرت در هالیوود رسید تنها بازمانده در سال 2013، که موفقیتی انتقادی و تجاری داشت.

علاوه بر این، این داستان به جزئیات چگونگی کسب درآمد شرکت تولیدی Emmett/Furla Oasis او پرداخته است که به پرداخت هزینه‌های گزاف A-listers برای کارهای نسبتاً حداقلی بستگی دارد تا از حضور آنها در یک فیلم برای فروش آن در بازارهای خارجی استفاده کند. در بسیاری از این فیلم ها بروس ویلیس حضور داشت که اخیراً از بازیگری بازنشسته شده است به دنبال تشخیص آفازی، که می تواند درک گفتار و زبان را دشوار کند. به قول دیگری لس آنجلس تایمز مقاله توسط همان نویسندگان قطعه امت، زوال شناختی ویلیس یک موضوع شناخته شده در محافل خاصی از صنعت فیلم بود، و یکی از حوادث ذکر شده در آن داستان در مجموعه ای از امت رخ داد.