وبلاگی درباره آن چکمه های قرمز بزرگ

یک عمر ده روزه، از اولین عرضه تا فروش، یک شیء مد به ویژه ویروسی را ایجاد می کند – اگرچه این برند معتقد است که کفش ها را به طور جدی منتشر کرده است. MSCHF در بیانیه ای گفت: “این یک طنز نیست.” را نیویورک تایمز، پس از اینکه گزارش شده از مصاحبه امتناع کرده است. اما آنچه جالب است این است که ما در برهه‌ای از زمان هستیم که لازم نیست.» از یک طرف، آنها احمقانه، لمسی و سرگرم کننده به نظر می رسند. از سوی دیگر، آنها احساس می کنند یکبار مصرف، حساب شده و غیرعادی هستند. اما طبق منطق MSCHF، حدس می‌زنم به همین دلیل است که ما دو دست داریم، درست مانند دو پا. و مطمئناً، وقتی یک چکمه قرمز بزرگ از مکالمه خارج می شود-BOING!—به زودی دیگری وارد خواهد شد.



منبع

(به نحوی، همچنین در طول آن ده روز، ریحانا در طول نمایش نیمه‌تیم Super Bowl با لباس قرمز سر تا پا اجرا کرد که خوشبختانه به جای چکمه‌های قرمز بزرگ، آن را با کفش‌های کتانی Solomon ست کرد.)

اگر هنوز روی بیگ بوت‌های قرمز نخورده‌اید، خلاصه‌ای کوتاه: چکمه‌ها یک جفت کفش قرمز بوق‌آمیز و تا روی زانو هستند که به نظر می‌رسد که متاورس آنها را از خاک رس پلیمری حجاری کرده است، اما در واقع ساخته شده‌اند. مانند مجتمع بنابراین به طور خلاصه آن را از “پلی اورتان ترموپلاستیک (لاستیک پلاستیکی) و اتیلن وینیل استات (پلاستیک لاستیکی) بیان کنید.” آنها تقریبی از چکمه های قرمز پوشیده شده توسط Astro Boy، قهرمان انسان نما-کودک-ابرقهرمان سری مانگای ژاپنی هستند که برای اولین بار در دهه 1950 منتشر شد، اگرچه همه چیز در مورد این چکمه ها نشان می دهد که آنها احتمالاً قبل از سال 2023 وجود نداشته اند. آنها توسط گروه هنری برند لباس خیابانی مستقر در نیویورک MSCHF (تلفظ “شیطنت”) ایجاد شده اند – همان گروهی که در پشت کلاهبرداری های غیرمجاز ایر مکس معروف به “کفش های شیطان” قرار دارد که شبه دعوی و مملو از خون انسان است. کف پاها به پیشبرد یک چرخه کامل آلبوم Lil Nas X کمک کرد.

در بیانیه مطبوعاتی اولیه MSCHF آمده است: “چکمه های قرمز بزرگ واقعاً مانند پا نیستند، اما به شدت شبیه چکمه هستند.” “اگر کسی را با این چکمه‌ها لگد بزنید، او BOING می‌شود!”

در طول آن ده روز، چکمه‌ها راه افتادند بی شمار سرفصل هااز طریق صحنه‌های تبلیغاتی هفته مد نیویورک، و روی پاهای معروف لیل وین، شای گیلجوس-الکساندر، دیپلو، کوی لیری، ایگی آزالیا، فیویو خارجی، پاردیسون فونتین، ریچ کید، ست رولینز از WWE، آنهایی که داغ میزبان شان ایوانز، و همچنین تعداد نامشخصی از اینفلوئنسرهای اینستاگرام و TikTok است.

اوایل این ماه، این برند این کفش را با یک کمپین خشن با بازی مدل اینستاگرام سارا اسنایدر، که شبیه یک شخصیت کارتونی انسان نما بود که با چکمه های قرمز بزرگ خود در خیابان های شهر نیویورک راه می رفت، راه اندازی کرد. روز بعد، در حالی که آن تصاویر شروع به پخش شدن در شبکه های اجتماعی کرده بودند، گیلجوس الکساندر (نگهبان اوکلاهاما سیتی تاندر که اخیراً به عنوان شیک ترین مرد سال 2022 GQ انتخاب شد) آنها را هنگام رفتن به یک بازی پوشید. روز بعد از آن، یک ویدیو فیلمی که توسط یک استایلیست به نام مایکل پیکو گرفته شده است، که در آن چند مرد بالغ تلاش می‌کردند چکمه‌های پای یک مرد بالغ دیگر را در بیاورند، در TikTok منفجر شد. سپس، هنگامی که فوریه در نیویورک به سرعت وارد هفته مد نیویورک شد، و تعداد انگشت شماری از شرکت کنندگان اینفلوئنسر در زندگی واقعی آنها را به نمایش گذاشتند، و آنها را به اکسسوری عالی برای همه رویدادهایی که به شدت عکاسی می‌شد تبدیل کردند. بینگ بونگ، شما یک داستان موفقیت ویروسی دیگر دارید.

ده روز از آن زمان می گذرد چکمه های قرمز بزرگ MSCHF ویروسی راه خود را به آگاهی فرهنگی جمعی ما بسته اند، و با این حال به نظر می رسد که آنها برای همیشه در اطراف ما بوده اند. آیا تا به حال آنقدر جوان بودیم که تقریباً دو هفته پیش، هیچ یک از ما از چکمه های قرمز بزرگ ویروسی MSCHF خبر نداشتیم؟ من نمی توانم آن را درک کنم. شاید شما هم نتوانید.

و سرانجام، امروز، در صبح دهمین روز مجازی خود، چکمه ها به قیمت 350 دلار در وب سایت MSCHF به فروش رفت، جایی که در عرض چند دقیقه فروخته شد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: