«هرچه بزرگ‌تر می‌شوی، کوچک‌تر عمل می‌کنی»: چگونه یک مشروب‌فروشی در مرکز شهر باعث رونق لباس مردانه J.Crew شد

در زندگی قبلی، میکی نیروی انفجاری پشت ظهور Gap, Inc در دهه 80 و 90 بود. اختراع Old Navy – نوزادی که به سرعت خواهر و برادر بزرگترش را در خاک رها کرد – از ابتدا. در راس این سه شرکت، او یک بار هر روز یک فروشگاه جدید در آمریکا باز می کرد. اما در سال 2007، میکی با اجرای هیولای بسیار متفاوت که جی کرو بود، ماه‌ها به دقت مفهوم جعبه کفش تکی نهصد فوت مربعی را توسعه داد.



منبع با حسن نیت از کتاب های خیابان دی

وقتی میکی دیگر نتوانست تحمل کند، از اندی اسپید کارشناس برندینگ خواست که به دفتر مراجعه کند. اسپید با همسر فقیدش، کیت اسپید، بنیانگذار برندی است که نام او و همچنین مجموعه لوازم جانبی مردانه جک اسپید را دارد. او همچنین، مانند میکی، یک مرد فروشگاهی است که به طور طبیعی متولد شده است، و استاد تجربه خرید همه جانبه است. میکی مطمئناً می‌دانست که از اندی اسپید چه چیزی به دست می‌آورد، که همانطور که انتظار می‌رفت یک نگاهی به مجموعه جدید لباس‌های مردانه اختراع شده جی کرو انداخت و اعلام کرد: «شما باید فروشگاه داشته باشید!»

که در The Kingdom of Prep: The Inside Story of the Rise and (نزدیک) سقوط J.Crewمگی بولاک زندگی ترن هوایی این برند نمادین آمریکایی را بررسی می‌کند – از جمله موفقیت عظیمی که در فروش لباس‌ها از یک مشروب فروشی تغییر یافته در ترایبکا پیدا کرد.

میکی درکسلر یک مغازه دار متولد شده بود. مدیرعامل جی کرو از سال 2003 تا 2017، او یک خرده‌فروش بزرگ آمریکایی را مانند یک تاجر پشت پیشخوان مامان‌های پاپ خود اداره می‌کرد و از مشتریانش رو در رو سؤال می‌کرد، و برای همیشه از انرژی طبقه فروش غافل بود. . برای او، فروشگاه ها کل بودند نقطه. بنابراین در حدود سال 2007، او عصبانی بود. به درخواست او، J.Crew 180 کامل لباس مردانه سرحال و شاداب سرمه ای-آبی-بلیزر خود را اجرا کرده بود. میکی روی ظاهر “جنسی چوبی” آن روز شرط بندی کرده بود – جین تیره و کاف. “میراث” بال های قرمز. با این حال او مغازه ای نداشت که آن را در آن عرضه کند. مطمئناً، اکثر فروشگاه‌های J.Crew لباس‌های مردانه حمل می‌کردند، اما لباس‌های زنانه – گاو نقدی که حدود 80 درصد از فروش آن‌ها را به خود اختصاص می‌داد – باعث افتخار شد. دپارتمان مردانه زباله‌ها را در طبقه‌های پایین پنهان کرده یا در پشت فرو می‌برد.

همان روز، اسپید میکی و اسنایدر را به یک سفر میدانی برد. او فقط آن نقطه را می‌دانست، او گفت: یک بار کوچک و کثیف بیرون از کار در گوشه‌ای کج در ترایبکا. نوار اصلی هنوز دست نخورده بود، تا بطری های بوربن، و تابلوی نئونی کوچک در پنجره: مغازه مشروب فروشی. حتی صندوق پول قدیمی هنوز آنجا بود. اسنایدر می‌گوید: «این کار بی‌معنی بود.

“من میدونستم!” میکی بانگ زد.

اگر بوتیک مناسبی نداشتید که در آن همه با هم جمع شوند – جایی که مشتریان بتوانند آن را در متن ببینند و در مجموع اجزای آن غوطه ور شوند، داشتن یک ظاهر جدید و خبرساز چه فایده ای داشت؟ اما طبق گفته‌های تاد اسنایدر، طراح لباس‌های مردانه میکی (که برند همنام او، همانطور که خوانندگان به خوبی می‌دانند، اکنون یکی از داستان‌های موفقیت‌آمیز بزرگ لباس‌های مردانه در سال ۲۰۲۰ است)، هیئت مدیره J.Crew مدام از میکی سخن می‌گفتند. آنها می‌دانستند که «شاهزاده بازرگان» ساکن آن‌ها می‌تواند فریب بخورد. نگه داشتن خود را چشم به توپ، به او گفتند. مدتی گوش داد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: