نایک و تیفانی و شرکت ساخت کفش ورزشی دینامیت

از زمان پیوستن به خانواده لوکس فرانسوی LVMH در سال 2021، تیفانی لحظات هیجان انگیز فرهنگی و تجاری را با افرادی مانند سوپریم و پاتک فیلیپ (که به جی زی و بیانسه اشاره نکنیم) طراحی کرده است. اما این نسخه جدید، در حالی که مشابه است، نشان دهنده یک گام به جلو است. این همکاری‌ها برندهای نمادینی را وارد دنیای تیفانی کردند: به جز یک سه راهی آرم جعبه مورد نیاز، تیفانی x سوپریم که کلاسیک‌های تیفانی را دوباره کار کرد، و تیفانی بلو با شماره‌گیری پاتک فیلیپ ناتیلوس قطعه‌ای بسیار پر زرق و برق از یک همکاری دیرینه بود. . با این حال، انتشار نایک اولین باری است که جواهرساز خیابان پنجم نام، رنگ یا سخت افزار خود را به یک کفش قرض داده است. (پیش از این، نزدیکترین تیفانی و نایک به یکدیگر بود آن صحنه در چهره خنده دار وقتی آدری هپبورن جلوی نایک ساموتراس در موزه لوور می‌چرخد. آن، و به اصطلاح “تیفانی” نایک دانکس، که در واقع یک همکاری با شرکت تامین الماس بود و نه جواهرساز.)

تصاویر این کفش‌های کتانی که در 7 مارس عرضه می‌شوند، در آخر هفته لو رفت و هر دو برند – و الکساندر آرنو، مدیر تیفانی – را بر آن داشت تا تصاویری از یک جعبه کفش ورزشی تیفانی بلو روز یکشنبه اگرچه این کفش‌های کتانی مدت‌ها شایعه شده بود، اما ظاهر رسمی داخل جعبه حاوی چند شگفتی است. علاوه بر AF1های جیر مشکی، که با نشان‌های نقره‌ای که به هر پاشنه چسبانده شده‌اند، یک کیت کامل از لوازم ضروری سر کفش نیز وجود دارد: یک بوق کفش، یک برس کفش، یک سوت، و یک دوبره (چیزی که معمولاً زیور آلات بند کفش فلزی یافت می‌شود. در AF1s).

اگر مدرک دیگری لازم باشد مبنی بر اینکه تیفانی بی‌درنگ وزنی فراتر از دنیای نامزدی و دکمه‌های تبلیغاتی من دارد، کفش‌های کتانی که قرار است با قیمت 400 دلار در دو پرچم‌دار تیفانی در نیویورک، خرده‌فروشان انتخابی نایک و در نایک به فروش برسد. برنامه SNKRS، انتظار می رود فوراً فروخته شود.

سال گذشته، GQ راهنمای قطعی 50 همکاری برتر نایک در تاریخ 50 ساله Swoosh از طراحی های در حال تغییر صنعت را منتشر کرد. وقتی لیست را برای نیم قرن آینده به روز می کنیم، احتمالاً از اینجا شروع می شود: Nike x Tiffany & Co. Air Force 1 1837.

آیا تیفانی می تواند آب را برای ورود گسترده تر به دنیای مد آزمایش کند؟ خوب، چرا که نه؟ لویی ویتون قبلا چمدان‌ساز بود، در حالی که تیری هرمس زین می‌ساخت. چند صد سال بعد، هر دو خانه به‌سرعت در زمینه پوشاک آماده فعالیت می‌کنند. مانند آن برچسب‌های فرانسوی قدیمی، تیفانی می‌تواند به طور مشروع ادعا کند که یک برند سبک زندگی است، برندی که هم تقریباً همه چیز را به جز لباس می‌سازد، و هم علامت و رنگی دارد که فوراً قابل تشخیص است – چیزی که در یک کت دانشگاهی منحصربه‌فرد این برند بسیار خوب به نظر می‌رسید. ساخته شده برای کودی سیمپسون در سال 2019. و مانند، مثلا، رالف لورن، تیفانی نشان دهنده گونه ای متمایز از تصویرسازی آمریکایی است (تا حدی به لطف هپبورن و صبحانه در تیفانی).

نسخه کامل را در زیر مشاهده کنید.



منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: