در پادکست مارک مارون WTFباتلر صحنه آواز خاصی را به یاد آورد که 40 برداشت گرفت، با این تصور که ممکن است برای همیشه به تارهای صوتی وی آسیب رسانده باشد. بیرن، که یک برنامه آموزشی به نام اجرا می کند ورزشکار آواز، توصیه نمی کند که یک مجری بدن خود را مورد سوء استفاده قرار دهد. «مجموعه های فیلم روزهای بسیار طولانی هستند. بنابراین اغلب زمانی که افراد دچار مشکل صوتی می شوند، این موضوع نه تنها در صدا، بلکه در بدن و مغز نیز به سوخت مربوط می شود. هنگامی که منابع تمام می شوند و شما در حال گرفتن 40 هستید، مقدار بسیار کمتری در مخزن دارید تا اشتباهات پیش آمده را اصلاح کنید. این می تواند آسیب موقت یا دائمی به ساز وارد کند، به خصوص زمانی که از کیفیت آوازی استفاده می کنید که ممکن است برای شما به عنوان یک انسان مهم ترین نباشد، و علاوه بر این که مجبور هستید با شخص دیگری نیز روبرو شوید. این کار را بارها و بارها انجام دهید.»
همانطور که خود باتلر اشاره کرده است، ساخت این فیلم چندین سال به طول انجامید، از جمله در دوران قرنطینه ناشی از کووید، که طی آن زمان او ترجیح داد خانواده اش را نبیند به طوری که او مجبور به شکستن شخصیت نباشد. از نظر برن، این شرایط میتوانست به تغییرات چشمگیری در بدن و مغز باتلر نیز کمک کند. “اگر در آپارتمان خود بنشینید چه کار دیگری می خواهید انجام دهید؟” برن می گوید. “اگر اتفاقات زیادی در زندگی شما رخ ندهد، می تواند روند را بسیار قدرتمندتر کند و تغییرات را طولانی تر کند.”
برن توضیح می دهد: “عصب واگ اطلاعاتی را در مورد تمام اندام های شما به مغز شما می دهد.” بنابراین دلیل اینکه مشکلات صوتی می تواند بسیار احساسی و بسیار گسترده باشد این است که بر بسیاری از چیزها در سیستم شما تأثیر می گذارد، از جمله قلب، ریه ها، دستگاه گوارش شما. بنابراین او این ضربه را در قسمت دیگری از عصب واگ و سپس صدا داشت [may have] به آن پاسخ داد و در جای دیگر قفل شد. این یک نظریه بالقوه است که یک رابطه وجود دارد.»
که ما را به گزارش پایلا در مورد بستری شدن باتلر در بیمارستان به دلیل خستگی برمی گرداند. برن می گوید: «آنچه که فکر می کردم جالب بود این بود که التهاب آپاندیس بود. «عصب واگ همان چیزی است که حنجره و تارهای صوتی شما را کنترل می کند، همچنین آپاندیس… که بخشی از همان سیستم است.
خبر خوب برای باتلر این است که فرآیندی برای لغو تغییرات در صدای او وجود دارد. برن با دانشآموزانی که برای رها کردن شخصیتی نزد او آمدهاند کار کرده است. او میگوید: «بخش بزرگی از مربیگری آواز میتواند تنظیم عادتها باشد. این شامل این است که چگونه آنها اساساً آناتومی را که با صدای صحبت کردنشان سروکار دارد، از زبان گرفته تا فک گرفته تا کام نرم و خود حنجره، حرکت می دهند. اینها همه چیزهایی هستند که ما به عنوان مربی آواز با آنها سروکار داریم تا اثر مورد نظر را برای فرد ایجاد کنیم – به خصوص اگر آنها نوعی بازخورد دریافت می کنند که می گوید چیزی باید تغییر کند.
توسط