معلوم شد، Sneakerheads هنوز هم Yeezys را دوست دارد

اول، یک جمع‌بندی سریع: اکتبر گذشته، آدیداس تصمیم گرفت خط فرعی بسیار محبوب Yeezy را پس از اینکه طراح آن، Ye، چندین تاریکه ضد یهودی انجام داد، متوقف کند. این باعث شد که شرکت مادر Yeezy روی انبوهی از موجودی فروخته نشده بنشیند، که سپس تصمیم گرفت آن را در ماه مه و ژوئن منتشر کند، به جای اینکه همه آن را به میزان 500 میلیون یورو (تقریباً 552 میلیون دلار) از دست بدهد.

بر اساس فایننشال تایمزبا خرید چهار میلیون جفت در طول فصل بهار برای درآمد ناخالص بیش از 508 میلیون یورو (حدود 561 میلیون دلار) که حتی از «خوشبینانه‌ترین پیش‌بینی» شرکت فراتر می‌رود، هیپ‌جانورها و کتانی‌ها از تصویر سمی وست بی‌میل شدند. در واقع، آدیداس علیرغم اینکه مشتریان از قبل ثبت نام کرده و درخواست هایی را برای سبک ها و رنگ های خاص ارسال می کردند، نتوانست همه سفارش ها را انجام دهد. (مقدار قابل توجهی از درآمد حاصل از این فروش به خیریه های ایالات متحده و چین که با مسائل نژادپرستی و یهودی ستیزی سر و کار دارند، هدایت می شود، اگرچه جزئیات مربوط به این کمک ها هنوز در انتظار است.)

مصرف‌کنندگان این روزها خاطرات کوتاهی دارند – جریان بی‌پایان رسانه‌های اجتماعی به این امر کمک می‌کند – و برندها به لطف هجوم بی‌پایان طراحان در خانه‌های مد مختلف، به طور فزاینده‌ای از استعدادهای خلاق پشت سرشان جدا می‌شوند. به خصوص طرفداران Yeezy به نظر می رسد که نگران گناهان پدر موسس این زیرمجموعه نیستند. مدیر عامل آدیداس، بیورن گولدن، در ماه مارس گفت که بعید است این شرکت از موجودی باقیمانده سودی به دست آورد، اما مطمئناً این اعداد فروش هنوز هم در داخل باعث ایجاد کمی نگرانی می شود.



منبع

آخرین گزارش درآمد آدیداس تصویری جذاب از تصویر یک برند ارائه می‌کند که تا حد زیادی توسط اشتباهات احتمالاً بارزترین نماینده آن مخدوش شده است. همچنین هوی و هوس بی ثبات مصرف کنندگان و قطع ارتباط بین خشم آنلاین و نتیجه کسب و کار را نشان می دهد. در اواسط دهه 2010، کفش‌های کتانی Yeezy با تمام قوانین فیزیک، سلیقه و اقتصاد مخالفت کردند تا به یک پدیده جهانی تبدیل شوند – و کفش‌های کتانی هنوز هم حاضرند برای آنها پول بدهند، علیرغم ارتباط آنها با شخصیتی سمی مانند Ye.

نتایج حاصل از «فروش لغو لغو» در ماه گذشته استایل‌های فروخته نشده Yeezy توسط غول کفش آدیداس در دسترس است، و به‌طور شگفت‌انگیزی آفتابی هستند (حداقل برای این برند).


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: