فراری قول داد هرگز خودروی چهار در نسازد. پسر، آیا خوشحالم که انجام دادند

طراحان خودرو اغلب به این نوع هذل گرایی داده می شوند. اما پس از یک روز رانندگی با Purosangue – نامش به معنای اصیل – صدها کیلومتر در شهرها، تپه‌ها، دره‌ها و بخش‌های پرپیچ‌وخم کوه‌های آلپ ایتالیایی برفی، چیزهای زیادی برای تحسین کردن پیدا کردم. مانند روما Grand Tourer اخیر (GT) که در سال 2019 منتشر شد و زبان طراحی جدیدی را برای وسایل نقلیه لوکس تر این برند ارائه کرد، Purosangue دارای ظاهری تمیز، بی نظم و هماهنگ است. اما همچنین به طرز شگفت‌آوری توانایی دارد – بیشتر از فراری‌های چهار صندلی متحرک اخیر مانند FF و GTC4lusso.

ماشین فراری

این امر به دلیل گنجاندن درب های عقب فوق الذکر است، اولین باری است که چنین پورتال هایی در یکی از خودروهای این برند گنجانده شده است. البته، حتی اینها نیز به سبک معمولی فراری ارائه می شوند، که می توان گفت، ظریف، منحصر به فرد و عملکرد محور است. آنها در عقب مانند یک “درب خودکشی” کلاسیک لولا شده اند. لینکلن کانتیننتال. بنابراین آنها با کمک برقی برای هر جهت، از وسط ماشین باز و بسته می شوند.

فیلیپو دگلی اسپوستی، طراح فراری، در حالی که خودرو را بررسی می کنیم، به من می گوید: «ما سعی می کنیم یک SUV نداشته باشیم، بلکه بیشتر یک تناسب اسپرت با ظرافت و جنبه های لوکس داشته باشیم. ما سعی می کنیم حس پرشور بودن در یک ماشین اسپورت را به ما بدهیم، اما با تمام محیطی که در یک ماشین لوکس است.

انزو فراری، بنیانگذار شرکت معروف خودروسازی ایتالیایی که نام او را یدک می‌کشد، اغلب گفته می‌شود که «ما هرگز چهار در را انجام نمی‌دهیم»، به این معنی که این برند میراث خودروهای اسپرت دو در خود را با تولید چیزی بیشتر به خطر نمی‌اندازد. دوستی خانوادگی. خوب، حالا یک خودروی چهار در چهار در با جک بالا به نام Purosangue ایجاد کرده است. این پاسخی است که برند اسب پران به شوق وسایل نقلیه کاربردی ورزشی و ظاهراً پاسخ می دهد وافانکولو به عقیده بیان شده انزو. فقط اسمش را SUV نگذارید.

این نه تنها دسترسی راحت‌تر و دلپذیرتر به سطل‌های عقب گرم شونده/خنک‌شونده/ماساژکننده و قابل توجه بزرگسالان را امکان‌پذیر می‌سازد – اگر دامن می‌پوشید یا در حال بارگیری هستید، عالی است. صندلی بچه، یا فقط مبتلا به سیاتیک است. همچنین دهانه را پنهان می کند و نمای کوپه مانند را حفظ می کند. علاوه بر این، استفاده از درب کوچک‌تر را مجاز می‌کند و فاصله بین دو محور را کوتاه‌تر نگه می‌دارد که باعث می‌شود خودرو چابک‌تر شود.



منبع