یک ماه بعد، تعطیلات آمده بود و رفته بود و زمان نمایش در پاریس بود. امیلی و آرون هفته قبل را صرف ساختن جسورانه ترین نسخه از Bode-verse کردند، پشت پرده مخملی تئاتر تاریخی Théâtre du Châtelet در منطقه 1.
مانند هر برندی که در حال افزایش محبوبیت است، امضاهای زیبایی شناختی Bode اکنون در سراسر صنعت تقلید شده است، از فروشندگان گران قیمت تجاری که قطعات لحافی را می فروشند تا تازه کارها که خانه را روی گلدوزی های ظریف و کتانی های دست ساز شرط بندی می کنند. اما امیلی در مورد این شلوغی احساس خوشبختی می کند، شاید به این دلیل که می داند طعم عمیق رمزگذاری شده اش، در نهایت، قابل تکرار نیست. وقتی در خیابان کانال هستیم، او میگوید: «فکر میکنم در پایان روز، اگر کسی متفکر است، میتوانید آن را ببینید. این واقعاً آنقدر که ممکن است در جوانی ما را آزار نمی دهد. فکر میکنم من و هارون آنقدر چشمانداز روشنی داریم که میدانیم به کجا میرویم و میدانیم که در آینده چه خواهیم کرد.»
برای مراسم پنجابی، اعضای جشن عروسی لباسهای Bode طلاکاری شده با نخ هندی خوب میپوشیدند. با اشاره به سنتهای امیلی در جنوب و نیوانگلند، تاکسیدو سفید آرون بهخاطر خوشبین بود، و MC پذیرایی، نمایشنامهنویس جرمی او. هریس، دمهایی با الهام از کت و شلوار فارغالتحصیلی پدربزرگ امیلی پوشید. با مجموعه عروسی، ما دقیقاً مثل این بودیم، بیایید در واقع عروسی خود را انجام دهیم،هارون گفت. نقطه مقابل آن می تواند این باشد، “اوه، شما از عروسی خود برای بازاریابی وسایل خود استفاده می کنید.” اما این تقریباً ترجیح داده می شود تا اینکه ما فقط به خاطر داشتن یک مجموعه جدید، کار جدیدی را برای انجام دهیم.» با سیاست ممنوعیت عکس، مراسم عروسی فقط در صورتی که خیلی به آن فکر کرده باشید مانند یک نمایش مد فوقالعاده انحصاری به نظر میرسد، و من هیچکس را بهخاطر نمیآورم که توجه داشته باشم که بسیاری از نخهایی که مهمانان میپوشیدند، تا خرچنگهای سفارشی گلدوزی شده. پیش بند در هنگام شام، شش ماه بعد برای فروش خواهد بود.
“ما در مورد یک جهان بینی واقعاً خاص در مورد خانواده و حفظ و صنعت و بی زمانی صحبت می کنیم.”
همانطور که Bode گسترش یافته است، نام تجاری به روش های منحصر به فرد و غیرمنتظره تکامل یافته است. پس از افتتاح دومین فروشگاه خرده فروشی خود، در لس آنجلس در اوایل سال 2022، امیلی و آرون به همراه شریک تجاری آرون، بنجامین بلومستاین، سالنی را در محله چینی نیویورک به نام The River رونمایی کردند. ورود به مهمان نوازی برای هر کسی، به ویژه برای یک برند مد در حال رشد، یک قمار جسورانه است. با این وجود، این مکان به چیزی شبیه بار پولو در صحنه هنر و مد مرکز شهر تبدیل شده است، مکانی برای زیباییشناسان همفکر و لحافی که میتوانند با مارتینیها در فضایی به شدت لهجه با چوب تیره و روشنایی گرم مانند آن بنشینند. یک فروشگاه Bode کانر سالیوان، وکیل و مشتری بود، گفت: “مثل نوشیدن در قسمت دیگری از آپارتمان شما است، فقط یک بخش عالی تر از آپارتمان شما.”
هنگامی که امیلی عصبی است، ساکت می شود، که در آن لحظه به نظر می رسید که همه اطرافیان او را متمرکز می کند. همانطور که او توجه خود را به یک روسری روبانی کرمی معطوف کرد و آن را به آرامی دور گردن یک مدل میبست، تعداد انگشت شماری از کمککنندگان اطراف او به دقت هر حرکت او را دنبال میکردند.