ریکاردو تیسی در باربری حضور دارد و دانیل لی طراح سابق بوتگا ونتا جایگزین او خواهد شد.

لی اولین مجموعه خود را برای این لیبل در فوریه آینده در هفته مد لندن ارائه خواهد کرد.

لی در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: “من مفتخرم که به عنوان مدیر ارشد خلاقیت به باربری بپیوندم. ما به همراه تیم، فصل بعدی هیجان انگیز را برای این برند لوکس افسانه ای بریتانیایی خواهیم نوشت و میراث تاریخی آن را ادامه می دهیم و بر روی میراث ریکاردو بنا می کنیم. من بسیار هیجان زده هستم که به لندن باز می گردم، شهری که قهرمان خلاقیت های پیشگام است و همچنان به من الهام می بخشد.”

در باربری، تیسی همچنین با افرادی مانند نائومی کمپبل، قدرت ستاره خود را به این برند وارد کرد. کندال جنر، بلا حدید و ایرینا شایک در حال تبدیل شدن به افراد ثابت در کت واک. او نگرش جدیدی را نیز به ارمغان آورد: لوگوی دیرینه باربری با لوگوی جعبه ای شکل هلوتیکا که توسط کارگردان هنری و طراح گرافیک پیتر ساویل طراحی شده بود، جایگزین شد. Tisci همچنین مونوگرام جدیدی را معرفی کرد: یک ریف بر روی حروف اول توماس باربری که در کیف ها، تی شرت ها، لباس های ورزشی و لباس های بیرونی اجرا شده است.

این داستان در ابتدا ادامه داشت GQ بریتانیا با عنوان «ریکاردو تیشی بیرون، دنیل لی در باربری»



منبع

Tisci در حالی که هنوز کت‌ها و کت و شلوارهایی را تولید می‌کرد که میراث باربری را برای مدت طولانی شکل داده است، زرق و برق گوتیک خود را به برندی که برای آن شناخته نشده بود، آورد. تیسی صبح امروز گفت: «فصلی که از من خواسته شد در داستان بلندش بنویسم، فصلی است که به شدت به آن افتخار می‌کنم و تصمیم گرفتم با نمایش من در روز دوشنبه به اوج خود برسد.» «من برای ادامه میراث نوآوری پیشرفت کردم. به طور مداوم از خلاقیت و تنوع دفاع می کرد تا همیشه باربری را به جلو نگه دارد. می‌خواهم از تیم‌هایم، گذشته و حال، و ارتش همکاران و دوستانم تشکر کنم که به من کمک کردند تا فصلی را بنویسم که امیدوارم سال‌های آینده در آینده باربری بماند.»

باربری اعلام کرده است ریکاردو تیشی پس از نزدیک به پنج سال به عنوان مدیر ارشد خلاق، این برچسب را ترک می کند. تیشی برای اولین بار در سال 2018 و پس از 12 سال فعالیت قابل توجه خود در Givenchy به باربری پیوست. جانشین وی قبلاً اعلام شده است: دانیل لیطراح بریتانیایی پرهیاهو که در سال‌های اخیر برای تغییر ثروت لیبل ایتالیایی Bottega Veneta شناخته شده است، به عنوان مدیر خلاقیت جدید این برند معرفی شده است.

لی که قبلا در Maison Margiela، Balenciaga و Donna Karan کار کرده بود، در نوامبر سال گذشته به طور ناگهانی بوتگا ونتا را ترک کرد با توافق دوجانبه می توان حدس زد که از او انتظار می رود باربری را همان گرمای تجاری که Veneta انجام داد، ارائه دهد، جایی که او برند را از یک برچسب لوکس کمتر شناخته شده به پشت اکثر افراد مشهور روی کره زمین برد، همراه با هایلی بیبر، رزی هانتینگتون- Whiteley و Jacob Elordi به برچسب چراغ سبز بزرگی دادند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: