رازهای موفقیت دور دکتر برونر

ما به سمت کارخانه‌های صابون‌سازی حرکت می‌کنیم، جایی که آجرهای بسیار بلند بیرون کشیده می‌شوند و سپس به قسمت‌های کوچک‌تر گیوتین می‌شوند. مایکل می‌گوید: «بو و شبیه مارزیپان است.



منبع

«برادرم در کلاس سوم در نمایشگاه علمی بود و از خاکستر سیگار و کره صابون درست می‌کرد. قضات بیچاره مجبور شدند با آن بشویند. مایکل توضیح می دهد که شسته می شود، اما بوی بسیار بدی به جا می گذارد. «آشپزی روی آتش زمانی بود که اولین صابون ها ساخته شدند. چربی گوشت در خاکستر می چکید.»

مایکل و لیزا مرا از منطقه تولید صابون می آورند. “اوه اوه، آنها امروز بادام می کنند!” لیزا فریاد می زند و نفس عمیقی می کشد. “من عاشق بادام هستم.”

یک روز بعدازظهر، با مایکل برونر و خواهرش، لیزا، در فضاهای کارخانه گشت زدم. لیزا همسر مایکل میلام و شاید صمیمی ترین خواهر و برادر است. او Going Green، وبلاگ آموزشی شرکت را اداره می‌کند، جایی که به خوانندگان توصیه می‌کند چگونه فولاد ضد زنگ را به بهترین شکل تمیز کنند یا سگ را با محصولات دکتر برونر بشویید. این زوج با هم خاطرات روزهایی را به یاد می‌آورند که پدرشان ناخواسته ظاهر می‌شد و پیشنهاد کمک به خاموش کردن آتش‌سوزی جنگل‌ها یا مهار بخار ناشی از نشت مواد شیمیایی را با فوم جادویی که او اختراع کرده بود، می‌کردند. مایکل در حالی که همچنان سرگرم است و در هیبت از شیطنت‌های پدرش در می‌آید، می‌گوید: «مرد منطقه‌ای برای مبارزه با آتش‌سوزی جنگل با کف ظاهر می‌شود.

و با این حال، پشت همه کمک های خیریه سخاوتمندانه و علاقه کارکنان به Burning Man، دکتر برونر در هسته خود شرکتی است که محصولی را تولید می کند که مردم دوستش دارند. هر مرحله در زنجیره تامین و خط مونتاژ به سختی بهینه سازی شده است تا اطمینان حاصل شود که صابون تمیزترین، اخلاقی ترین و کارآمدترین نسخه ممکن است. و همه فرزندان برونر، از طریق شور و شوق نسل پدری و دهه‌ها تجربه کاری که در شرکت داشته‌اند، از نزدیک با جزئیات دقیق حق تولد صابونی خود آشنا هستند.

نبوغ کوکی جیم هنوز در خون Bronners است که دوست دارند در مورد موضوع صابون صحبت کنند. در حالی که وارد ساختمان اصلی تولید می شویم، لیزا درباره راکتورهای صابون کارخانه توضیح می دهد که به لطف افزایش فروش، همچنان در حال افزایش هستند. راکتور جدید، با 7000 گالن، آنقدر عظیم است که خانواده مجبور شدند سقف فضای کارخانه را سوراخ کرده و آن را با جرثقیل وارد ساختمان کنند. لیزا می گوید: «صابون واکنشی بسیار ساده و ساده است. “شما می توانید این کار را کاملاً در آشپزخانه خود انجام دهید.”

با توجه به حساسیت تبلیغاتی جذابی که برونرها در DNA خود دارند، به راحتی می توان فرض کرد که بازاریابی یک هزینه عمده در تجارت آنها است. و با این حال، آنها در طول تاریخ بسیار کمی برای تبلیغات متعارف هزینه کرده اند. آنها نیازی ندارند: دیوید ارزش یک شیرین کاری خوب را می داند. دیوید ارزش ذاتی پیام‌رسانی را چه در قفس کردن خود با گیاهان شاهدانه در مقابل کاخ سفید باشد و چه کمک به تامین مالی خط تلفنی برای تماس با مردم در هنگام سفرهای بد. عنوان دیوید ممکن است افسر تعامل کیهانی باشد، اما آنها همچنین به عنوان مرشد بازاریابی عمل می کنند و برای سود شرکت و همچنین دلایلی که دیوید به آن باور دارد، کار می کنند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: