متعادل کردن فیلمبرداریهای موزیک ویدیو با کار او برای کنزو حس آشنا را برانگیخت – حسی که اولین بار دو دهه پیش، زمانی که A Bathing Ape در آمریکا منفجر شد، نیگو را برانگیخت. فوراً توسط افراد مشهور هیپ هاپ مانند Jay-Z، Pharrell، Busta Rhymes و Kanye West مورد استقبال قرار گرفت، که به نوبه خود هنگام بازدید از توکیو به دنبال طراح بودند. نیگو گفت: “من فکر کردم، اوه، دوباره بریم.”
در اوایل دسامبر در سال گذشته، حدود 10 هفته پس از تصدی سمت مدیر هنری در برند لوکس فرانسوی Kenzo، طراح مد ژاپنی نیگو با جت شخصی از پاریس به نیویورک پرواز کرد، جایی که مستقیماً به سمت خانه شهری میدتاون منهتن جواهرساز مجلل Jacob & شرکت. این یک زیارت آشنا برای نماد لباس خیابانی بود، که اشتهای او برای زنجیر سفارشی با آویزهای الماسکاریشده، ژاکوب «جواهرساز» آرابو را به زندگینامه غیررسمی خود تبدیل کرده است. این وقایع زندگی حرفهای نیگو با گردنبندهایی با سر میمونهایی به اندازه مشت الهامگرفته از A Bathing Ape، فرهنگ تغییر نام تجاری لباس خیابانی Nigo که در محله هاراجوکو توکیو در سال 1993 تأسیس شد، آغاز شد. سپس تابلوهای دلاری با جواهر به یادبود نام تجاری Billionaire Boys Club hefound آمدند. با فارل ویلیامز، تهیه کننده فوق ستاره، یک دهه بعد. در بزرگداشت Human Made، خط تولید لباسهای غیررسمی و کمنظیر که در سال 2010 راهاندازی کرد، جیکوب مجموعهای از خرسهای قطبی، اردکها و دیگر شخصیتهای کارتونی ساخته شده با الماس و طلای سفید را ساخت.
پوشا تی در ایمیلی به من گفت: «نیگو کیوریتور و سلیقهساز اصلی است. توانایی او برای تأثیرگذاری طولانی مدت بی سابقه است و نشان دهنده قدردانی و عشق او به فرهنگ است.»
همانطور که نیگو در طول نمایشگاه تونل مانند Jacob & Co قدم می زد، نورپردازی آنقدر قوی بود که نقص های موجود در هر جواهر را آشکار می کرد، واضح بود که چرا LVMH، شرکت مادر کنزو، به جذابیت جوانان 50 ساله اعتماد داشت. طراح قدیمی نیگو با یک شلوار جین، یک هودی سفید و یک کت جین، به لیل اوزی ورت رسید که منتظر اوست. A$AP Rocky به زودی دنبال شد. پس از آن استیون ویکتور، مدیر شرکت ضبط موسیقی، گروه فیلمبرداری را برای فیلمبرداری موزیک ویدیوی بداهه برای تبلیغ آلبوم فراخواند. من نیگو را می شناسم، یک پروژه همهگیر که به یکی از جالبترین رکوردهای هیپ هاپ 2022 شکوفا میشود. این آلبوم دارای 11 آهنگ است که همگی توسط Nigo سرپرستی میشوند، با موسیقی جدید Pusha T. کید کودی; تایلر، خالق؛ و چندین خواننده رپ دیگر که ارتباط آنها با نماد لباس های خیابانی به نوعی هیپ هاپ فلکس تبدیل شد. با این حال، انعطافپذیری نهایی متعلق به نیگو بود، که با استفاده از فرصت آلبوم جدیدش، برای اولین بار از سال 2009، برای اولین بار از سال 2009، Clipse and the Neptunes – یک گروه موسیقی دوگانه رپ منقرض شده و یک تیم تولید به ندرت فعال، قدرت واقعی خود را نشان داد. دوباره توسط طراح مد مورد علاقه آنها.
البته نقش کنزو چالش بدیعی را ارائه می دهد. برای اولین بار در طول زندگی حرفه ای طولانی او، برندی که بر اساس تصمیمات خلاقانه او بالا می رود یا سقوط می کند، برندی نبود که خودش ساخته باشد. در عوض، طراح اختراع خالص را با اختراع مجدد در راس یک خانه مد نمادین پاریس که چندین ماه از او بزرگتر است، مبادله کرد. کنزو تاکادا، بنیانگذار این برند، علیرغم بازنشستگی از شرکت در سال 1999، همچنان چراغ راهنما در خیابان ویوین 18 باقی مانده است. مرگ اخیر تاکادا، در اکتبر 2020، نیگو را به ویژه متوجه نیاز به تعادل بینش خلاقانه خود با درجهای از وفاداری به هموطن فقیدش