در هفته مد نیویورک، J.Crew Rings in the Late Aughts Fashion Revival
از لئون پرسیدم که آیا آنها هرگز باز خواهند شد. او بدون تردید پاسخ داد: «مطمئنم که این کار را خواهیم کرد. “این فقط به زمان بستگی داره.”
مراسم افتتاحیه تنها سنگ محک خرده فروشی آن دوران نخواهد بود که به مرکز شهر بازمی گردد. J.Crew هفته آینده یک فروشگاه اختصاصی مردانه در Bowery افتتاح می کند. آخرین باری که این کار را کردند؟ 2008.
دیشب نیز در ویلیامزبورگ (!) که بنیانگذاران مراسم افتتاحیه، هامبرتو لئون و کارول لیم (همراه با افرادی مانند Chloë Sevigny و Spike Jonze) در ویلیامزبورگ (!) مهمانی را برای جشن گرفتن بیستمین سالگرد تاسیس فروشگاه تخصصی که به برند تبدیل شده بود، زنده بودند. . همراه با جیکوبز، لئون و لیم ستونی از صحنه مد اخیر بودند – طبق یک گزارش، OC “تأثیرگذارترین مکان در خرده فروشی” برای جمعیت نیویورک و طرفداران مد بود. 2008 نیویورک تایمز قطعه، تا زمانی که درهای آن در سال 2020 بسته شود. قبل از اینکه کوین آویانس، اسطوره سالن رقص روی زمین بیاید، از لئون نظر او را خواستم.
با قضاوت بر اساس بقیه برنامه NYFW، بابنزین تنها کسی نیست که چشمان خود را به یک دهه گذشته نگاه می کند. پس از موجی از احیای دهه 90 که توسط هزارههایی که به دنبال پناه بردن به سبکهای دوران جوانی خود بودند، به نظر میرسد که صنعت مد اصلی آماده پذیرش عصر پیچیدهتر است – و نه در یک دعوت کبراسناک به شلیک کردن. به نوعی مهمانی
شب مد در سال 2009 را به یاد بیاورید، آن جشن پس از تصادف خرده فروشان مد نیویورک به رهبری ووگحلقه داخلی طراحان و دوستان A-list؟ ملاقات دنیای وگ، که دوشنبه شب برگزار می شود، جشنی عمومی از 130 سالگی ووگ با یک نمایش زنده مد و نمایشگاه خیابانی و Lil Nas X—FNO دوباره کار کرد و برای آن پخش زنده شد ووگطرفداران و دنبال کنندگان جوان. و نمایش یکباره Fendi امشب در NYFW Fendi مارک جیکوبز را پیدا می کند که به اوج قدرت فرهنگی و تجاری او در اواخر دهه، مجموعهای ویژه با کیم جونز به افتخار کیف فندی باگت، که نماد نهایی رسیدن به سن بلوغ در نیویورک قرن اول بود، ارائه کرد.
او به من گفت: «ما بسیار خوش شانس بودیم که بخشی از آن دوره زمانی بودیم. ما همیشه در مورد فرهنگ بودهایم، و همه چیزها همیشه در مورد گرد هم آوردن فرهنگهای مختلف بوده است.»
همانطور که اوایل سال جاری به سام شوبه از GQ گفت، بابنزین حس خوبی نسبت به چیزهای جالب دارد، یعنی اینکه چیزها را زودتر از دیگران ببیند. فقط به سوابق او در نوح نگاه کنید، جایی که او جوانان نیویورکی را با لباس های آماده بی احترامی آشنا کرد، و به سوپریم که کمک کرد تا به سوپریم تبدیل شود. نگاه کردن به اطراف به جمعیت، پر از مطبوعات مد و گروه های مهمانان چقدر رفته اند– میزبان مشترک HLG کریس بلک یک مشاور خلاق برای J.Crew است – رقصیدن و بلعیدن بروکلین لاگرز در کنار باری که دارای لوگوی بزرگ J.Crew است، از بابنزین پرسیدم: آیا روح این اواخر برای احیای دوباره آماده شده است؟
بابنزین در شام VIP پس از کنسرت در هندوچین به من گفت: «بسیاری از کارهایی که من انجام میدهم ارجاعی است و اغلب به گذشته نگاه میکنم. اینطور نیست نوستالژیک، درست مثل این است که چیزهای خوبی وجود دارد که از گذشته گرفته ایم و آنها را به جلو می آوریم. من برای همیشه این کار را با طراحی انجام میدهم، و این به نوعی مربوط به زمانبندی است… چیزها زمانی که قرار باشد ظاهر میشوند. این نوع لباس، این نوع تناسب، این نوع موسیقی دوباره حس خوبی دارد، می دانید؟ این فقط به طور طبیعی اتفاق می افتد.»