در حالی که Balenciaga در باند به جلو حرکت می کند، دمنا لوگو را رها می کند

به داخل صحنه خارج از نمایش زیر بروید.



منبع

قسمت پایانی مجموعه مجموعه‌ای از لباس‌های شب پر زرق و برق بود، و سپس یک آکورد پیانو پخش شد و نمایش تمام شد – نه پایانی، نه پاپیونی.

این عینک ها همچنین به نسلی از سبک های نامناسب ثابت کردند که Balenciaga اولین نام در جذابیت بود. در این مورد، «سرگرمی» به مردم کمک کرد تا تمایل زیادی به برند داشته باشند، و پوشیدن Balenciaga به این معنی بود که شما با چیزی شبیه به شوخی (کیسه‌های زباله ساخته شده از چرم، پلتفرم گران‌قیمت Crocs) برای عموم مردم مواجه شدید. در زمانی که طرفداران مد صنعت را بسیار دنبال می کنند، مانند طرفداران فوتبال NFL، سرگرمی در واقع اهمیت دارد. اما راه را برای سوءتعبیر و سوء تفاهم نیز باز می‌کند و دمنا درست می‌گوید که احتمالاً مخاطبانش بیش از حد روی ایده‌هایی که او پیرامون لباس ساخته بود متمرکز شده‌اند. او گفت: “مردم دیگر لباس ها را نمی دیدند، آنها فقط طراحی صحنه را می دیدند و در مورد آن صحبت می کردند، و این برای من واقعاً ناامید کننده بود.” این نمایش بدون اصطکاک و مجموعه نسبتا ایمن هیچ چیز را به شانس نگذاشت.

خطری که سرگرمی را از مد می اندازد این است که … کمتر سرگرم کننده است! بسیاری از طراحان در این فصل جنبه سرگرمی را بیش از حد تحت اللفظی در نظر گرفته‌اند و از شیرین کاری‌هایی مانند رقص سگ‌های روباتی Boston Dynamics استفاده کرده‌اند، مانند کوپرنی، تا تلفن‌های مخاطبان را بیرون بیاورند. اما در Balenciaga دمنا، سرگرمی اغلب با نوآوری همراه بود. در چند سال گذشته، او نمایش مد را به ابعاد جدید هیجان‌انگیزی آورد و مجموعه‌ای را در داخل یک بازی ویدیویی و مجموعه‌ای دیگر را از طریق فرش قرمز پوشیده از افراد مشهور به اولین قسمت سیمپسون‌ها با مضمون بالنسیاگا معرفی کرد. در زیر این نمایش‌های مرز شکن، لباس‌های فوق‌العاده جالبی دیده می‌شد، و یک طراح که به نظر می‌رسید از بحث و جدل نمی‌ترسید.

باید دید که مشتریان Balenciaga به این دوران آرام‌تر چه واکنشی نشان خواهند داد، دورانی که دمنا گفت به روشی «عمیق‌تر» به جلو رفتن ادامه خواهد داد. هیجان زده شدن در مورد رعد و برق رسانه های اجتماعی بسیار ساده تر از نکات ظریف ساخت سوراخ بازو است. در حال حاضر، دمنا احتمالا فقط باید فرانسوا هانری پینو، مدیرعامل کرینگ را تحت تاثیر قرار می داد. (نه به ذکر مطبوعات مد، که در واقع روی ساختن سوراخ بازو وسواس دارند.) “من واقعاً تمام تلاشم را کردم که تا حد امکان روشن کنم که به عنوان یک طراح در این خانه چه کسی هستم و به عنوان یک خلاق از چه چیزی دفاع می کنم. این مأموریت من اساساً با نمایش بود. مطلوبیت جزء ثانویه آن است. قبل از اینکه پینو او را در آغوش تبریکی پرشور بپیچد، در پشت صحنه گفت: «دمنا در پشت صحنه گفت: «این واقعاً برای بیان خودم بود که بسیار واضح بود و با خلاقیت من ارتباط برقرار می‌کردم. ماموریت انجام شد؟

پیچ و تاب مفهومی کت‌های چرمی، هودی‌ها و پفک‌ها یک سیستم تورم داخلی بود که از فناوری حفاظتی استفاده شده برای موتورسواران و سوارکاران اقتباس شده بود. ژاکت موتوری یکی از مدل‌ها گوش‌هایش را در آغوش گرفته بود، برخی دیگر با چکمه‌های دوچرخه‌سواری سایز بزرگ و ژاکت‌های بلند با هودی‌هایی که به نظر می‌رسید روی جلیقه‌های نجات کشیده شده بودند، روی باند فرود آمدند. این اثر عمداً ناخوشایند بود – در دنیای دمنا، محافظت و ناراحتی اغلب دو روی یک سکه هستند – و پاسخی به DNA خانه. کریستوبال بالنسیاگا، اگرچه مطمئناً نمی دانست که چگونه گفتمان اخیر پیرامون نام خود را تجزیه و تحلیل کند، اما کت هایی ساخت که به طور مشابه پشت زنان را پیله می کرد. دمنا گفت: «این قطعات از آنچه در باند فرودگاه ظاهر می‌شوند کاربرپسندتر خواهند بود: «این دستگاه برای آن دسته از مشتریان شیک پوشی که آن را می‌خواهند، یک پمپ کوچک ارائه می‌کند، در غیر این صورت می‌توانید آن را خالی کنید و آن را به طور معمول بپوشید».


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: