واکارلو کمی قبل از خاموش شدن چراغ ها در پشت صحنه گفت: «هرگز». «حتی با [women’s shows]، هیچ تأثیرگذار وجود ندارد. ما به آن توجه می کنیم.»
البته اینفلوئنسرها به اندازه کفش های کتانی جزئی از صنعت مد مدرن هستند. اما وقتی نوبت به ایجاد هیاهو – چیزی که او میل میکند – از طریق مجموعه بازاریابی بزرگ نمایشهای مد میرسد، Vaccarello دیدگاه متفاوتی نسبت به بسیاری از مدیران خلاق در میان برندهای چند میلیارد دلاری دارد. در حالی که خورشید بر سر پایتخت آلمان غوطه ور شد، حدود 200 مهمان شامپاین را در دهلیز بنای موزه هنر مدرن طراحی شده توسط میس وان در روه می خوردند. هیچ ستاره اینترنتی در میان آنها وجود نداشت، یا حتی هیچ سلبریتی سه گانه ای وجود نداشت – بازی بزرگی که در ردیف های اول قرار دارد، به طور فزاینده ای مورد طمع برندهایی قرار می گیرد که امیدوارند در عرصه رسانه های اجتماعی پرخاشگر برجسته شوند.
در نمایش دوشنبه شب سن لورن در برلین، تعداد زیادی از مهمانان ردیف اول گوشی های خود را به آخرین تحول مجموعه لباس های مردانه اغوا کننده آنتونی واکارلو اشاره کردند. اما در میان VIP های شیک و جذابی که با لباس های طرح های جدید و دراماتیک آنتونی واکارلو به گالری نوی ناسیونال وارد شدند، یک تأثیرگذار مد سنتی وجود نداشت.
درعوض، بسیاری از مردم فقط برای کسانی آشنا هستند که به دنبال رشد یک ساله Vaccarello به ارتفاعات جدید تجاری و حساس در لباس مردانه هستند. ژوئیه گذشته، این طراح بلژیکی-ایتالیایی از مجموعهای که حرفهای را تعیین میکند، در مراکش پردهبرداری کرد، که چشماندازی تازه برای لباسهای مردانه سنت لوران ارائه میکند که بازتاب طرحهای زنانه رمانتیک و ظریف اوست. و از آنجایی که او از کهن الگوهای راکری که از سلف هدی اسلیمان به ارث برده بود جدا شده است، واکارلو صحنه ای را در اطراف خانه با همان دقتی طراحی کرده است که با آن شانه یک ژاکت را می دوزد.