ریز احمد در پرادای نوک تیز.
آرتورو هلمز/گتی ایماژ
ریز احمد در پرادای نوک تیز.
آرتورو هلمز/گتی ایماژ
اما در اسکار، کلاسیک گرایی بر فرش حاکم بود. فریزر و که هوی کوان، برندگان بزرگ بازیگر این شب، در کت و شلوارهای دقیق آرمانی خود عالی به نظر می رسیدند. همانطور که دیو شیلینگ در نوشته است را لس آنجلس تایمز امروز، با توصیف خطوط تمیز آرمانی، “این خیاطی است که نه برای بازتوییت، بلکه برای پوشیدن ساخته شده است.” شکارچی تاپ گان: ماوریک خدمه، که قبلا در هنرهای تاریک لباس مردانه فعالیت داشته اند، به سبک فوق سنتی رفتند. کالین فارل و پسرش هنری با پوشیدن لباسهای مشابه دولچه و گابانا و جان چو در Zegna مخمل مشکی را انتخاب کردند – البته کمی چاشنی.
آستین باتلر بازیگر برای نود و پنجمین جوایز سالانه اسکار، در مراسمی که احتمالاً آخرین شب او با الویس پریسلی بود، لباسی بسیار باریک و دو سینه پوشید.
شاید برای آخرین بار، الویس وارد ساختمان شده است.
پل مسکال با ژاکت شامی گوچی.
مایک کاپولا/گتی ایماژ