وقتی نوبت به طراحی مناسب اسکار کوان رسید، ژاکت کش باف پشمی برای همه درگیر بود. لین میگوید: «تیم ما قبلاً در مورد امکان ژاکت پانک به طور جداگانه صحبت کرده بود، و سپس دنیل و شرلی نزد ما آمدند و بیان کردند که این همان کاری است که میخواهند انجام دهند.» پس ترفند این بود که بفهمیم مرجع چقدر باید تحت اللفظی باشد.
در طول نیم دهه گذشته، با پشتیبانی چهار بنیانگذار خود – لین، چو، نگوین، و مدیرعامل برند کریستینا چو، که به عنوان یک نماینده اصلی هالیوود برای CAA فعالیت می کند، Goodfight به سرعت خود را به عنوان یکی از برجسته ترین برچسب های مد آسیایی آمریکایی تثبیت کرد. با ساخت لباسهایی که بازتاب فرهنگ سوم است، بنابراین بسیاری از بچههای نسل اول و دوم مهاجر در آن بزرگ میشوند. Goodfight کوان را برای تعداد انگشت شماری از حضورهای عمومی در طول این مدت لباس پوشیده بود. همه چیز همه جافصل جوایز ادامه دارد، اما به گفته لین، باز هم تعجب خوبی بود که از او خواسته شد پس از نامزدی 11 فیلم، ظاهر اسکار را طراحی کند.
کالوین نگوین، طراح Goodfight، یک تاکسیدو کلاسیک یقه شالی ابداع کرد – شبیه به چیزی که برای آن طراحی کرد. میناریلی آیزاک چانگ در سال 2021– اما سپس آن را در یک گاباردین شرابی غنی با لهجههای ساتن تنور کرد. برای جان بخشیدن به عناصر گرافیکی از ژاکت کش باف پشمی، Goodfight پانل های پارچه ای ساخته نشده را برای گلدوزی های لس آنجلس، تول جوتارگیت و تامی دی فرستاد، که تکه های شنل برگشتی را برای لوگوی “PUNK” و شکوفه های گل طراحی کردند و انگورها را مستقیماً با زنجیر دوختند. بازوها سپس این لباسها در کرهتاون توسط خیاط قدیمی این برند که از او فقط به عنوان آقای چانگ یاد میکنند، کنار هم چیده شدند. جولیا چو، مدیر خلاق Goodfight می گوید: «او واقعاً مدرسه قدیمی است. او کار بسیار زیبایی را با دست انجام می دهد، درست تا سوراخ دکمه ها. لباس کارگردانان برای اسکار اصلاً کاری نیست که او قصد انجام آن را داشته باشد، اما فکر میکنم او با این پروژههای بیرون از جعبه بسیار سرگرم میشود.»
با حسن نیت از Glenjamn