ترس از خدا در کاسه هالیوود: درون اولین نمایش مد برند

تنها می توان حدس زد که کانیه “یه” وست باید در نمایش ترس از خدا شب گذشته در لس آنجلس چه احساسی داشته باشد. حتی قبل از اینکه کسی متوجه شود که Ye نقاب زده روی صندلی کنار صحنه افتاده است، نشانه‌هایی که نشان می‌دهد جری لورنزو، طراح ترس از خدا، مشعل راحتی پیچیده کالیفرنیا را که Ye برای اولین بار روشن کرده بود، با موفقیت برداشته بود، در همه جا دیده می‌شد.

عکس: Daniele Oberrauch / Gorunway.com

با غروب خورشید بر فراز تپه های هالیوود، مهمانان دسته دسته از ماشین های سیاه بیرون می آمدند. بخش قابل توجهی از چندین هزار شرکت‌کننده در سایه‌های غبارآلود خاکستری و یخی و دریایی که پالت اصلی ترس از خدا را تشکیل می‌دهند، پوشیده شده‌اند و رنگ‌های ظریف سبک SoCal معاصر را مشخص می‌کنند. مطمئناً همه برای یک نمایش مد آماده بودند، اما به راحتی در LAX یا Erewhon جا می‌گرفتند.

فهرست میهمانان از نظر توان با ترکیب کواچلا رقابت می‌کرد، با بخش وسیعی از جامعه لس‌آنجلس که با قدرت آتش فرهنگی پاپ صحبت می‌کردند که ترس از خدا اکنون فرمان می‌دهد: تایلر خالق دادگاه را در جعبه‌ای در پایین‌تر از راه برگزار کرد. بازی ماهی مرکب ستاره هویون پیت ونتز از کنار تسا تامپسون و لنا ویت در جستجوی صندلی خود گذشت. بچه‌های Online Ceramics با هنرمندان محلی دیگر به عنوان مهمانان آشنا شدند. یکی از مدیران با استعداد در جستجوی تعدادی از آنها گفت: “من یک میلیون رپر و ورزشکار اینجا دارم.” تعداد زیادی از اعضای مطبوعات مد نیز در آنجا حضور داشتند. اساساً، اگر دیشب شهاب سنگی به هالیوود بول برخورد می‌کرد، دیگر خبری از مجلات مد یا افرادی نبود که در آنها حضور داشته باشند.

عکس: Daniele Oberrauch / Gorunway.com

قوی‌ترین موازی با پروژه Yeezy که اکنون خفته است، اولین مورد انتظار Fear of God Athletics بود، همکاری بین لورنزو و آدیداس که سال‌ها در حال جوانه زدن بوده است. راه‌اندازی آن نمی‌تواند در زمان حساس‌تری برای Three Stripes رخ دهد، که در اکتبر شراکت فوق‌العاده پرسود و فرهنگی خود را با Ye خاتمه داد و غول لباس ورزشی آلمانی را به یک موفقیت بزرگ دیگر نیاز داشت. این پیش‌نمایش با شلوارک بسکتبال پشمی براق و شلوار جین با حاشیه‌های غربی جیر که روی درزها با یک نوار ظریف سه راه راه برچسب‌گذاری شده بود، به نظر می‌رسید یک پیشنهاد برجسته‌تر باشد. سایر قطعات به دیدگاهی آرزومند اشاره داشتند، با شلوارهای کلاسیک آدیداس که از مخمل مجلل بریده شده اند، و کفش های کتانی بلند ساخته شده با جیر خشن. آیا آدیداس تلاش خواهد کرد تا شراکت خود را به خط Essentials موشک‌های Fear of God گسترش دهد، مجموعه‌ای مبتدی و روزمره که یک موفقیت تجاری فراری بوده است؟ زمان نشان خواهد داد. لورنزو گفت: «ما در دو سال و نیم گذشته با آدیداس کار کرده‌ایم و مانند هر کاری که انجام می‌دهیم، معتقدم همه چیز قبل از وقوع نوشته شده است.



منبع

هنگامی که شب برای مدت طولانی بر فراز کاسه نشست، و سامفا، ترانه‌سرا انگلیسی، آهنگ‌هایی را به پیانو رساند، ابرهای آسمانی روی یک صفحه ویدیویی معلق عظیم شروع به شناور شدن بر روی صحنه کردند. لورنزو عمیقاً مؤمن است (ترس از خدا فقط یک نام تجاری جالب نیست) و لباس پوشیدن را تقریباً یک عمل معنوی می داند. اغلب لباس‌های او، با همه راحتی‌شان، بکر و پاکیزه مانند لباس‌های کلیسایی به نظر می‌رسند. همانطور که صلیب هالیوود بر فراز 101 در دوردست می درخشید، مشخص شد که این فقط یک نمایش مد نیست، بلکه تجمعی از جماعت لورنزو است.

عکس: Daniele Oberrauch / Gorunway.com

این صحنه خود گواه این بود که چشم انداز لورنزو برای ترس از خدا چقدر بزرگ شده است و تجارت چقدر بزرگ شده است. برای اولین نمایش مد این برند در ده سال فعالیت، لورنزو مدیریت هالیوود بول را بر عهده گرفت، که در مصاحبه ای پشت صحنه پس از نمایش، او یکی از مکان های مورد علاقه خود را در لس آنجلس نامید. او در مورد اولین باند فرودگاه مورد انتظار این برند گفت: “من هرگز به این باور نداشتم که هر فرصتی که به دست می آورید فقط صحبت کنم.” و من واقعاً احساس می کنم بالاخره چیزی برای گفتن داشتم. احساس می‌کنم منابع، هنر و توانایی‌ام به داستان سرایی من رسیده است.»

عکس: Daniele Oberrauch / Gorunway.com


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: