برای سارا اولین، طراح صحنه و لباس، این فیلم – که برای دومین هفته متوالی در صدر جدول باکس آفیس قرار گرفت – جزو اولین بازگشت او پس از قرنطینه شدید هالیوود بود که “شدت خاصی را به محیط زیست وارد کرد.” [and] نیاز به سرگرمی و اکتشاف و انجام کارهای خطرناک و انجام نوسانات بزرگ.» او با خواندن رمان کوتارو ایساکا که فیلم بر اساس آن ساخته شده است، شروع کرد و تصور کرد که مردم در «موقعیت آیندهنگر ژاپنی» چه چیزی میپوشند.
آنها انواع مختلفی از سیلوئت های کلاه، قاب عینک، و ژاکت را امتحان کردند، و رنگ و ترکیب را به زبان آوردند: «آیا قرار بود کت یک مربی باشد؟ آیا قرار بود یک ژاکت کار شود؟ براد بسیار متمایل به طراحی است، فقط از نظر طراحی به عنوان یک فرآیند فکری و واقعا خلاقانه،” Evelyn به یاد می آورد. بهترین چیزی که می توانید از یک همکاری دریافت کنید، آموزش است. او در انواع مختلف زیبایی شناسی بسیار مطالعه کرده است، بنابراین من [got] برای دسترسی، به نوعی به دانش او ضربه بزنید.»