جولی گویو، معاون بازاریابی باشگاه بارسلونا در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: برای اولین بار در تاریخ خود، نام اسپانسر اصلی خود را در جلوی پیراهن با یک هنرمند مشهور بین المللی، دریک جایگزین می کنیم. این ابتکار پتانسیل ما را برای تبدیل شدن به یک پلتفرم منحصربفرد برای ارائه تجربیاتی نشان میدهد که به ما کمک میکند به طرفداران خود نزدیکتر شویم و در عین حال با مخاطبان جدید در سراسر جهان ارتباط برقرار کنیم.»
دریک، دوستدار غیر فرقه ای ورزش های حرفه ای، “این به نظر واقعی نمی رسد، اما اینطور است.” نوشت درباره پیراهن (و/یا جریان 50 میلیاردی) در اینستاگرام. و تا آنجا که وفاداری Drizzy به پلتفرمهای مختلف استریمینگ ادامه دارد، در حالی که او همیشه در اعداد و ارقام برای Spotify بوده است، زمانی که این سرویس برای اولین بار در سال 2015 راهاندازی شد، قراردادی پیشگام با Apple Music امضا کرد. اخیراً SiriusXM (که شرکت مادر است). از پاندورا) به او کانال رادیویی خود -صدای 42- داد تا کانال خود را صدا کند. همه اینها به وضوح نشان می دهد که پیراهن OVO بارسا مخصوص دریک در کنار پیراهن OVO تورنتو رپتورز مخصوص دریک جای گرفته است.