لوینسون در ادامه گفت دبلیو که او به همراه همسر و فرزندش «اساساً به خانه تسفایه نقل مکان کردند» تا کار سریال را تمام کنند. در مقابل، Weeknd در همان زمان عملاً از آن خارج شد و گفت که او احساس میکرد که آنها «سعی میکردند مرز بین داستان و واقعیت را محو کنند» و بازگشت به خانه پس از پایان فیلمبرداری تجربه عجیبی بود. (او اشاره کرد که بعد از بازگشت مبلمان را عوض کرده و دیوارها را دوباره گچ کاری کرده است.)
اگر قرار بود از ابتدا فیلمبرداری مجدد انجام دهیم، میدانستم که باید با پول کمتری انجام میشد. در خانه هابیل نشسته بودم و به 40000 فوت مربع به اطراف نگاه می کردم، گفتم: “اینجا خیره کننده است—شما نمی توانید طراحی تولیدی را به این شکل بخرید.” لوینسون توضیح داد که اگر اینجا شلیک کنیم چه؟ هابیل نوشیدنی خود را گذاشت و گفت: آیا بیمه داری؟ من گفتم بله. و او گفت: “من با آن مشکلی ندارم.”
«اتاقهای خواب حالا سبز شده بودند. تسفایه گفت: حمام ها برای آرایش مو و آرایش بود دبلیو. ما یک استودیوی موسیقی در زیرزمین ساختیم تا مایک دین، که در آهنگسازی کمک کرد، و من بتوانیم برنامه را در حین فیلمبرداری اجرا کنیم.»
خانه به شدت در خلبان ظاهر می شود، از زوایای دید پرنده تیم جوسلین که یک بحران روابط عمومی در کنار استخر را کشف می کنند، تا قدم زدن و صحبت کردن در راهروهای سفید و زیبای خانه، تا عکس هایی از جوسلین در جایی که احتمالا اتاق خواب اصلی است. جوسلین و رقصندگانش حتی در حیاط رقص را تمرین می کنند. ممکن است به عنوان بت ادامه میدهد که عمارت غولپیکر میتواند برای جوسلین قفس طلاکاری شده را نشان دهد، کسی که تمام ویژگیهای سلبریتی را دارد اما همچنان احساس میکند توسط دیگران کنترل میشود.
The Weeknd در عمارت بل ایر خود، که به عنوان عمارت جوسلین در آن استفاده می شد بت.با حسن نیت از ادی چن برای HBO.
به نظر می رسد فیلمبرداری در خانه یک ستاره پاپ واقعی به نمایش هوای اصالت می بخشد، اما به نظر می رسد این انتخاب به همان اندازه که هنری بوده تجاری بوده است. بخشی از انگیزه لوینسون گفت دبلیو، برای صرفه جویی در پول قبل از فیلمبرداری مجدد طولانی مدتی بود که امی سیمتز کارگردان اصلی را ترک کرد و طبق گزارش ها، لحن سریال تغییر کرد.