وقتی در رم هستید، چوگان پرسیوال بپوشید. حداقل، این کاری است که اندرو گارفیلد در جولای سال گذشته انجام داد. گارفیلد در خیابانهای سنگفرششده در مسیر نمایش «آغاز» AW23 والنتینو، گارفیلد دیده شد که چوگان بافتنی پرسیوال پیکانته را روی یک جلیقه بافتنی آجدار با تصویری تیز و آفتابگرفته از سبک کلاسیک ایتالیایی در حال لایهبرداری است.
گارفیلد به هیچ وجه اولین مشهوری نیست که از این برند مستقر در لندن حمایت می کند، اما حمایت او از پرسیوال ناشی از پوشیدن لباس کریس ایوانز است. چوگان امپرسیونیستی روی فرش قرمز تابستان گذشته، پل مسکال انتخاب خود را به Cartier Style et Luxe در جشنواره سرعت گودوود، مایکل بی جردن بسته بندی پرسیوال برای آشغال های مطبوعاتی اش و حتی صخره نام تجاری را در شبکه خود تکرار می کند. اما چرا؟ اگر از ما بپرسید، تیزی ساده برچسب است که منجر به پوشاندن آن توسط بزرگترین پارچههای لباس مردانه شده است. بدون سر و صدا، تمیز و تیز است. این، و مقرون به صرفه بودن نسبی آن با برچسبهایی که ستارهها معمولاً به آنها میرسند، بدین معنی است که میتوان آن را به راحتی در مجموعههای ما انسانهای فانی نیز قرار داد. یک برد-برد.
پس از خروج از قفسههای آنلاین تابستان گذشته، سریعتر از آنچه که میتوان گفت «Aperol spritz»، پیراهن «Casa Piccante» گارفیلد بازگشته است، به تازگی در سه رنگ بیصدا ساخته شده است: آبی بیانتها، نارنجی زنگ زده اشباع شده، و مورد علاقه خودش. ، جنگل سبز.
با در نظر گرفتن این نکته، اگر به دنبال نکات استایلی هستید، جستجو را متوقف کنید. برای یک گردش رسمیتر، پیشنهاد میکنیم اجازه دهید «Piccante» از پشت یک کت و شلوار کتانی سرمهای بیرون بیاید یا بهطور مرتب در شلوارهای فشرده و دوخت قرار گرفته و با یک گردنبند زنجیرهای نقرهای تزئین شده باشد. برای چیز معمولی تر؟ آسان است. فقط نگاهی به Garf بیندازید: چند عدد چینی خاکی رنگ (فشرده شده، در حالت ایده آل) و یک جفت غزال گوچی x آدیداس را بر روی آنها بپوشانید، و برای قدم زدن در کوچه پس کوچه های میلان یا باغ آبجوی محلی خود – هر چه که باشد آماده هستید. نزدیکترین
این داستان در ابتدا در GQ بریتانیا با این عنوان منتشر شد:نترس، چوگان پرسیوال تیغ تیز اندرو گارفیلد بالاخره دوباره ذخیره شد“.