آیا جعبه های رمز و راز می توانند خرده فروشی مد را نجات دهند؟

ESSX با سرمایه‌گذاری ۷ میلیون دلاری از سوی گروهی از سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی و املاک و مستغلات، با این وجود کار خود را برای آن قطع کرده است. همانطور که بیکر اشاره می‌کند، SSENSE، غول‌پیکر تجارت الکترونیک کانادایی، فهرستی از برندها به طول یک مایل، از خانه‌های لوکس بزرگ تا برچسب‌های کوچک، و یک دستگاه بازاریابی و تحریریه پیچیده دارد. رقبای SSENSE هم همینطور. این اکوسیستم پر رونق ارتباطات الکترونیکی برای مصرف کنندگان مد، که گزینه های بیشتری دارند و می توانند از فروش رقابتی که به نظر می رسد هر فصل تندتر می شود و زودتر شروع می شود، بهره ببرند، یک موهبت بوده است. و در بوتیک های آجر و ملات، که اغلب نمی تواند رقابت کند با غول های وب در مورد قیمت گذاری

وارد «جعبه اسرارآمیز» طراح، یک نوآوری در ارتباطات الکترونیکی شوید که تیم ESSX فکر می‌کند ممکن است خرده‌فروشی را (حداقل در گوشه‌ای از LES) از مارپیچ مرگ ناشی از تخفیف‌های مد نجات دهد. ESSX توسط کمیاب، سرویسی که مجموعه ای از کالاهای مازاد و طراحی پایان فصل را بسته بندی می کند و با نرخ تخفیفی به مشتریان می فروشد. یک جعبه «لباس اصلی خیابانی» کمیاب، که ممکن است شامل ترکیبی از برندهایی مانند Amiri یا Off-White باشد، به قیمت 398 دلار به فروش می رسد و می تواند تا 1000 دلار ارزش داشته باشد.

جعبه‌های اسرارآمیز در دنیای لباس‌های خیابانی محبوب هستند، اما ESSX امیدوار است مشتریانی را جذب کنند که بیشتر به برچسب‌های مد مانند Martine Rose و 4SDesigns علاقه‌مند است که هر دو در ESSX موجود هستند. بعدازظهر آن روز، حدود یک هفته از افتتاحیه بزرگ گذشته بود و چند پیمانکار در رختکن ها به داخل و خارج می آمدند. این فروشگاه که توسط شرکت معماری Leong Leong طراحی شده است، روشن و فتوژنیک است، با یک دیوار موزون که بین قفسه‌های لباس کشیده شده است، و یک استوانه شیشه‌ای در جلوی آن حاوی مجموعه‌ای از تی‌شرت‌های گرافیکی سیاه رنگ قدیمی است که از یک فروشنده قدیمی ناشناس تهیه شده است. بیکر در حالی که آشیانه‌های تی‌های رنگ‌وفته Grateful Dead و Yankees را مرتب می‌کرد، گفت: «او مشتریان مشهور زیادی دارد.



منبع

من هم مقصر آن هستم. وقتی چیزی را در یک فروشگاه می‌بینم، فوراً آن را جستجو می‌کنم تا ببینم آیا در جایی برای فروش است یا نه. برای زنده ماندن و پیشرفت در این محیط، بیکر گفت: “ما باید واقعا خلاق باشیم.”

هفته گذشته، در یک بعد از ظهر مرطوب در Lower East Side نیویورک، یکی از مالکان یک بوتیک بزرگ مد جدید در حال بررسی رقابت بود. لورا بیکر گفت: «همه چیز روی SSENSE است. بیکر در داخل فضای بتنی 7000 فوت مربعی که به سبک آن روزگار نامیده می شد، ایستاده بود. ESSX— یک فروشگاه خرده‌فروشی جدید که قصد دارد وارد بازار شلوغی برای کالاهای مدرن و پیشرفته شود.

Scarce که در سال 2020 تأسیس شد، ادعا می‌کند که سریع‌ترین فروش از جعبه‌های اسرارآمیز است که برای کمک به برندها و فروشگاه‌ها در جابجایی محصولاتی که در غیر این صورت قفسه‌های فروش را پر می‌کنند، ظاهر شده‌اند. در ESSX، بخش فروش وجود نخواهد داشت. هنگامی که فروشگاه‌های تجارت الکترونیک کاهش فصلی خود را آغاز می‌کنند، ESSX فروش جعبه‌های کمیاب متناسب با اندازه و ترجیح برند مشتریان را آغاز می‌کند. به گفته یوسی شتریت و آبه پاینز، بنیانگذاران Scarce، این ایده «راه حلی پایدار برای برندها است تا ارزش و انحصار خود را حفظ کنند. این رویکرد تضمین می‌کند که ESSX و برندهای وابسته به آن مجبور نیستند با محصولات فصلی خود رقابت کنند، و به آن‌ها اجازه می‌دهد تمرکز خود را بر آخرین مجموعه‌های خود حفظ کنند و از کاهش فروش جلوگیری کنند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: