تقریباً یک سال از زمانی که درایور در یک کمپین تبلیغاتی ویروسی برای عطر افتتاحیه مدیر خلاق Burberry، Riccardo Tisci برای این برند، که شامل تبلیغاتی بود که در آن انسان و اسب در میان خشکی و دریا فکر می کردند، درایور در کمپین تبلیغاتی ویروسی بازی کرد، این بازیگر به خط ساحلی بازگشت. یک مکان 30 ثانیه ای دیگر برای تبلیغ عطر جدید Burberry Hero Eau de Parfum.
در آگهی، یک راننده بدون پیراهن بار دیگر، طبق یک بیانیه مطبوعاتی، خود را در زیبایی شگفتانگیز دنیای طبیعی میبیند، که معنای امروزی مردانگی را با پذیرش آزادی بیان و زیبایی تضادها نشان میدهد – چگونه قدرت میتواند ظریف باشد. و احساسات می توانند نیرومند شوند.» او در آبهای آبی برای FKA Twigs شنا میکند و آهنگ «من آن تشنگی را فرو میکنم» میخواند. (آن آهنگ، “Two Weeks” نیز موسیقی متن فیلم تبلیغاتی سال گذشته را پخش کرد؛ Twigs یکی از سفیرهای این برند بریتانیایی است.) صدای درایور نیز روایتی را ارائه می دهد: “در آغوش کشیدن خارق العاده شما شجاعت می خواهد.”
ممکن است تصور کنید آدام درایور از دویدن در ذهن شما در تمام طول روز خسته شده است، اما در واقع به این دلیل است که او هنوز در آخرین فانتزی ادو سوارکاری باربری به دنبال اسبها میدود – و آب میپاشد.
این عطر، گرم و چوبی، از خاطره عطرساز Aurélien Guichard از جنگل لند در جنوب غربی فرانسه الهام گرفته است: “رایحه سوزن های کاج ذوب شده با دنباله ای از ماسه گرم و اسپری دریا، عطری بود که می خواستم دوباره خلق کنم.” در یک بیانیه مطبوعاتی گفت. “برای من، رزینهای شهوانی و متبلور موجود در عطر، قدرت اتصال مجدد با غریزه طبیعی شما را نشان میدهد.” و چه کسی غریزه طبیعیتر از آدام درایور دارد، مرد اصلی?